زنی که به خاطر پسر غریبه ،شوهرش را در جنگل آمل به آتش کشید +عکس

0

راز مرگ مرد آملی که جسد سوخته‌اش در جنگل پیدا شده بود با اعترافات تلخ همسرش و مرد غریبه فاش شد.

عصر روز یکشنبه یکی از ساکنان منطقه که برای تفریح به جنگل‌های اطراف شهرستان آمل رفته بود با دیدن جسد سوخته‌ای پلیس را خبر کرد. با حضور مأموران آگاهی آمل در محل، تحقیقات آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد مقتول مرتضی قلی زاده نام دارد و یکی از بازاریان خوش نام آمل بوده که مغازه پرده فروشی داشت و از یک هفته قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

هرزگی زنان شوهردار قتل همسر قتل شوهر زنان متاهل تنوع طلب زن شوهردار و دوست پسر رابطه نامشروع زنان شوهردار رابطه نامشروع رابطه جنسی با زن شوهردار خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت به شوهر حوادث مازندران حوادث آمل چگونه یک زن شوهردار را عاشق خود کنیم اخبار مازندران اخبار قتل اخبار جنایی اخبار آمل

عکس مقتول

در تحقیقات کارآگاهان به همسر مقتول رسیدند که از مدتی قبل با پسر ۲۲ ساله‌ای رابطه داشته است.در ادامه بررسی ها مشخص شد که زن و مرد به تهران فرار کرده و با شناسایی مخفیگاهشان در کمتر از ۴ ساعت بازداشت شدند. همسر مقتول گفت: از مدتی قبل با این پسر آشنا شدم و ارتباطمان هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه شوهرم فهمید.

من هم از ترس اینکه آبرویم نرود با طراحی نقشه‌ای او را در خانه به قتل رسانده و جسد را به جنگل‌های بلیران برده و به آتش کشیدیم. بعد هم به خانه برگشتم و تمام پول و طلاها را برداشتم و با آن پسر به تهران فرار کردیم.

با اعتراف این زن و مرد و به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب آمل متهمان با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ