آس: چهار هدف کهکشانی رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : اس گزارش داده است که رئال مادرید پس از خرید آلابا و کاماوینگا در ادامه پروژه بازسازی ترکیبش برای تابستان ۲۰۲۲ چهار هدف را دنبال می کند: امباپه، هالند، لواندوفسکی و پوگبا.

از این جمع شرایط امباپه از همه مشخص تر است. دل کیلیان با رئال مادرید است و در زمستان می تواند بر اساس قوانین با رئال مادرید قرارداد رسمی امضا کند و در تابستان بعدی به برنابئو بیاید و خریدش کاملا محتمل است.

هدف بعدی رئال مادرید هالند خواهد بود. بازیکن نروژی قلبش با رئال است و از سویی رابطه رئال مادرید با دورتموند نیز خوب است هر چند که پی اس جی اوضاع مالی بهتری دارد و مینو رایولا وکیل سرشناس ایتالیایی تاثیر بزرگی روی سرنوشت وی دارد. اگر هالند به پی اس جی برود، رئال می تواند به سراغ لواندوفسکی برود. مهاجم لهستانی در تابستان بعدی در سال پایانی قراردادش با بایرن خواهد بود و هنوز چند سال دیگر از فوتبالش مانده و می تواند پیش از بازنشستگی به رئال مادرید بیاید.

نفر چهارم پل پوگبا است. قرارداد هافبک فرانسوی با یونایتد هم سال بعد به پایان می رسد. پل همیشه دوست داشته به رئال بیاید و پرز هم به بازیکنان تبلیغاتی مثل او علاقمند است.

به هر صورت به نظر می رسد که تحولات جدی رئال در تابستان ۲۰۲۲ آغاز می شود به خصوص که قرارداد بازیکنانی نظیر ایسکو، مارسلو و بیل نیز به اتمام می رسد و رئال از پرداخت دستمزد نجومی آنها معاف خواهد شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: چهار هدف کهکشانی رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ