وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰ کی پرداخت میشود

0

تاریخ دقیق و زمان واریز وام ودیعه مسکن به حساب مستاجران

بر اساس مصوبه‌ای که ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ از ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم، از ۲۶ خرداد ثبت نام را آغاز کردیم تا کنون حدود ۷۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این ثبت نامی ها حدود ۸۱ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند.

برای شهر تهران با توجه به اینکه مبالغ اجاره بها بالاتر است، ۷۰ میلیون تومان، برای سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و برای سایر مناطق شهری هم ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی دوره بازپرداخت این تسهیلات را ۵ ساله عنوان کرد و افزود: نرخ سود این تسهیلات ۱۳ درصد است.

آنگونه که معاون اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفته دوره بررسی اطلاعات متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن نهایتا ۱۰ روز است و بعید است که این روند بیشتر طول بکشد. بعد از آن افراد باید به بانک مراجعه کنند.

وام ودیعه مسکن وام اجاره مسکن شرایط دریافت وام ودیعه مسکن سایت وام اجاره مسکن انواع وام مسکن

زمان پرداخت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰

از زمان آغاز ثبت نام، یک ماه را برای انجام فرآیند ثبت نام در نظر گرفته بودیم؛ اما زمانی که می‌خواستیم پالایش کنیم، دوره آغاز بازبینی و اصلاحات فنی سیستم‌ها و سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی بود که سبب شد یک ماه در فرآیند پالایش ثبت نام کنندگان، وقفه ایجاد شود؛ اما از هم اکنون دیگر دوره پالایش به طول نمی‌کشد و بعید است این روند بیش از ۱۰ روز به طول بینجامد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ