بازگشت ابوالفضل پورعرب به دنیای بازیگری + عکس پسرش

0

ابوالفضل پور عرب بازیگر سینمای ایران که مدتی را به دلیل بیماری از این عرصه دور بود با یک فیم و سریال به دنیای بازیگری بازخواهد گشت.

همسر ابوالفضل پورعرب طلاق ابوالفضل پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب ازدواج ابوالفضل پورعرب
ابوالفضل پورعرب بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با فارس درباره روند درمان و بهبودی‌اش گفت: خوشبختانه مریضی‌ام خوش‌خیم بود و به خیر گذشت اما آنقدری که اذیت شدم به اندازه یک مریضی بدخیم بود.
وی با اشاره به اینکه دعای مردم پشت سر ما بود، گفت: حواشی همیشه وجود دارد و آنقدرها که وضعیت من را بزرگ کرده بودند، نبود.
پورعرب در پاسخ به این سؤال که آیا به پرده سینما باز می‌گردید، گفت: من نرفته بودم اما کاش از همان ابتدا کمتر کار می‌کردم.
همسر ابوالفضل پورعرب طلاق ابوالفضل پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب ازدواج ابوالفضل پورعربابوالفضل پورعرب و پسرش پوریا
این بازیگر سینمای ایران درباره ادامه کار در سینما گفت: با آرش معیریان و آرش سجادی صحبت‌هایی کرده‌ایم که کار آرش سجادی فیلمی مربوط به دادستان یک راننده اتوبوس است و با آرش معیریان برای همکاری در یک سریال صحبت‌هایی کرده‌ام.

ابوالفضل پورعرب (متولد ۲ تیر ۱۳۴۰ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، ایران است.

ئاتر از دانشسرای هنر است، تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند ( پوریا ، رعنا و رایکا) می‌باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است.

وی بدلیل سرطان ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدت‌ها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه‌ها قرار گرفت.

همسر ابوالفضل پورعرب طلاق ابوالفضل پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب ازدواج ابوالفضل پورعرب

در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران از ابوالفضل پورعرب در منزل پدری وی واقع در جنوب تهران به صورت سرزده عیادت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ