ترکیب پرسپولیس لو رفت!/ کدام خرید جدید در ترکیب ثابت است؟

0

پرسپولیس نیوز

آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا چهارشنبه گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل گل گهر سیرجان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک تیم سیرجانی همراه بود.

یونس شاکری و ساسان حسینی برای گل گهر و مهدی عبدی برای سرخ پوشان در این بازی گلزنی کردند.

نکته عجیب آن که ترکیب گل گهر سیرجان به صورت کامل منتشر شد؛

ترکیب نیمه اول گل گهر: محسن فروزان، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، علیرضا آرتا، فرشید باقری، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، سعید صادقی و یونس شاکری.

در نیمه دوم او تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و با این نفرات وارد زمین شد: محسن فروزان، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، امین پور علی، علی اصغر عاشوری، ساسان حسینی، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، احمد زنده روح و محمد آقاجانپور.

این درحالی بود که از ترکیب قرمزهای پایتخت هیچ اطلاعاتی در صفحات رسمی این باشگاه منتشر نشد تا مانع از دسترسی استقلال تاجیکستان به ارنج تیمشان شوند!

در شرایطی خبری از ترکیب پرسپولیس در بازی دوستانه منتشر نشد که وحید امیری و مهدی ترابی دو ستاره ملی پوش و تأثیرگذار این تیم غایب بودند و به طور یقین در ترکیب اصلی دیدار با استقلال تاجیکستان حضور خواهند داشت.

بنابراین درصورت لو رفتن ترکیب پرسپولیس در بازی دوستانه هم هیچ اتفاق خاصی رُخ نمی داد چرا که آنالیزورهای استقلال تاجیکستان یا مربیان این تیم حداقل می دانند مهدی ترابی و وحید امیری بازیکنان اصلی و ملی پوش این تیم هستند.

با تمام این تفاسیر شنیدیم حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان به میدان رفتند.

در نیمه دوم اما یحیی گل محمدی تغییراتی در ترکیب تیمش داشت و از بازیکنان جدید نظیر؛ علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل نیز استفاده کرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ترکیب پرسپولیس لو رفت!/ کدام خرید جدید در ترکیب ثابت است؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ