فدریکو والورده دوباره عشقش به رئال را ثابت کرد؛ با پول خودش با پرواز اختصاصی برمی گردد!

0

رئال مادرید نیوز : فدریکو والورده بامداد جمعه در بازی اروگوئه و اکوادور در مونته ویدئو حضور پیدا کرد. بعد از آن فدریکو با پول خودش با پروازی اختصاصی به مادرید برگشت تا بتواند صبح جمعه به مادرید برسد و خودش را به بازی با سلتا برساند و برای یک بار دیگر ثابت کند که چقدر عاشق رئال مادرید است.

والورده نمی خواهد بازی با سلتا را از دست بدهد و می خواست که هر چه زودتر به تیم آنچلوتی ملحق شود و به همین خاطر منتظر پرواز عمومی نماند و حتی منتظر پرواز اختصاصی که لالیگا برای ملی پوشان آماده کرده بود هم نماند و با کرایه جت شخصی به مادرید برگشت. فدریکو زمانی هزینه پرواز را پرداخته بود که بازی قرار بود که شنبه برگزار شود و وقتی به یکشنبه موکول شد، زمان به سودش حرکت کرد تا خودش را به بازی با سلتا برساند.

اروگوئه در مقابل اکوادور با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به رتبه سوم جدول برسید تا به حضور در مسابقات قطر نزدیک تر شود. فدریکو شاید حتی امروز عصر با تیم تمرین کند. میلیتائو و کاسمیرو که دیشب در پیروزی مقابل پرو بازی کردند و وینیسیوس که بازی نکرد هم امروز ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران با پرواز اختصاصی لالیگا به مادرید برمی گردند و قطعا به تمرین امروز نمی رسند اما با تیم تمرین می کنند. رئال مادرید مشکل مشابهی را برای بازیهای ماه مهر دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

فدریکو والورده دوباره عشقش به رئال را ثابت کرد؛ با پول خودش با پرواز اختصاصی برمی گردد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ