باز شدن پرونده حقوقی زنی که به کاماوینگا توهین نژادپرستانه کرده بود

0

رئال مادرید نیوز : تلویزیون ملی اسپانیا (RTVE ) پرونده انضباطی یکی از کارمندانش را باز کرد. این کارمند در حین پخش زنده مراسم معارفه کاماوینگا در جمله ای نژادپرستانه گفته بود:” رنگ پوست این یارو از کت و شلوارش هم سیاه تر است، نه؟”

حالا تلویزیون ملی اسپانیا در بیانیه ای نوشت:”تلویزیون ملی اسپانیا از ورزشکار مذکور عذرخواهی می کند و عمیقا از این پیام های ناخوشایند ابراز تاسف می کند. کارمند مذکور مربوط به برنامه ایست که زیرمجموعه RTVE محسوب نمی شود اما رفتار وی نامحترمانه بود و به تلویزیون ملی اسپانیا توهین کرده است. اقدامات قانونی را در این باره صورت خواهیم داد.”

ناچو پوودا مجری تلویزیون ملی اسپانیا نیز در پیامی عذرخواهی کرد:” شب ذشته، همکار عزیز ما لورنا گونزالس یک جمله ناخوشایند را در مورد کاماوینگا گفت. از جانب لورنا عذرخواهی می کنم. او گفت که به هیچ وجه هدفش توهین به بازییکن نبوده است. خود لورنا این فرصت را خواهد داشت تا یکشنبه آینده به صورت رسمی عذرخواهی کند.”

از سویی لورنا در صفحه اینستاگرامش نوشت:” چهارشنبه شب گذشته در حین پخش برنامه ” استودیو استادیو” جمله ای را گفتم که صادقانه به خاطرش از هر کسی که ناراحت شد، عذرخواهی می کنم. این جمله در مورد این بازیکن بسیار ناخوشایند بود. تصور می کردم که میکروفون بسته است اما در هرصورت باید تاکید کنم که به هیچ وجه هدفم رفتار ناخوشایند و نژادپرستانه نبوده است. به هیچ وجه نژادپرست نیستم. دوست داشتم در همان جایی که این جمله منتشر شده، عذرخواهی کنم. از ۹ سال پیش در آن جا هستم اما یکشنبه در “استودیو استادیو” نخواهم بود و نمی خواهم فرصت را برای عذرخواهی و تشکر از همکارانم، خانواده ام و دوستانم از دست بدهم. آنها می دانند که ایده آل های من و ارزش های من چیست و قطعا از نژادپرستی خیلی دور هستم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

باز شدن پرونده حقوقی زنی که به کاماوینگا توهین نژادپرستانه کرده بود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ