قیمت بلیت کنسرت زدبازی در استانبول ترکیه چقدر است؟

0

سونامی کرونا با تورهای مبتذل ترکیه / ورود انواع کرونا از دل کنسرت های ترکی!

اعضای گروه زدبازی عبارتند از: سامان رضاپور (سامان ویلسون)، مهراد مستوفی راد (مهراد هیدن) و سهراب مصطفوی (سهراب ام جی) بودند. سیاوش جلالی (سیجَل) و علیرضا جزایری (علیرضا جی‌جی) نیز از سال ۲۰۰۵ به این گروه پیوستند و بعدها نسیم پاریزه (نسیم) نیز به گروه پیوست.. گروه زد بازی در سال ۱۳۸۱ تشکیل شد و نزدیک به ۲۰ سال است که در زمینه رپ فعالیت می کند و در طی این ۱۹ سالی که تا کنون فعالیت خود را دنبال می کنند کنسرت های زیادی در کشور های مختلف برگزار کرده اند.

نسیم پاریزه کیست نحوه خروج ارز از کشور مهراد هیدن کیست کنسرت زدبازی سیجل کیست سهراب ام جی کیست سپهر خلسه کیست سامان ویلسون کیست خواننده زدبازی خروج ارز از کشور اعضا زدبازی آقای جی جی کیست

قیمت بلیت کنسرت زدبازی

قیمت بیلت های کنسرت زدبازی با هم تفاوت دارد. به طور مثال قیمت بلیت استانبول با قیمت بلیت کنسرتی که در ونکوور برگزار شد تفاوت های زیادی دارد و علاوه بر ان ها حتی قیمت بلیت های خود سالن هم با یک دیگر تفاوت های زیادی دارد. به طور مثال در کنسرتی که قرار است در شهر استانبول برگزار شود قیمت پایه بلیت ها از ۱۵۵۰ لیر اغاز و گران ترین قیمت بلیت این سالن ۵۵۰۰ لیر می باشد که اخلاف قیمت بالایی میان این دو می باشد و همچنین نوع جایگاه و پذیرایی ان ها نیز با هم متفاوت است. در کنسرت استانبول گروه زدبازی که در ۱۷ شهریور ماه برگزار می شود قیمت بلیت ها به صورت زیر است:

  • استند طبقه پایین: ۱۵۵۰ لیر
  • لوژ های طبقه بالا: بین ۱۹۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر + شامپاین و ودکا
  • لوژهای کینگ: ۵۵۰۰ لیر + ۲ شیشه مشروب + شامپاین
  • لوژ های طبقه پایین: ۳۸۰۰ لیر + ۲ شیشه مشروب + شامپاین

قیمت های بلیت این کنسرت بر پایه لیر می باشد که واحد پول اصلی کشور ترکیه بوده و شما بلیت ها را باید با توجه به ارزی که قرارداده شده است خریداری کنید که با قیمت ۳ هزار تومانی هر لیر به پول ایران بلیت های این کنسرت از ۴ میلیون و ۶۵۰ تومان اغاز و گران ترین قیمت ان ۱۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خواهد بود.

SOHRAB MJ – SIJAL – NASSIM – ALIREZA JJ

در کلاب ماسکورید استانبول

🔴 MASQUERADE CLUB

LIVE IN ISTANBUL

Sound by : shebi

کنسرت Z BAZI استانبول و خروج ارز از کشور

خروج ارز به هر دلیلی که صورت بگیرد برای اقتصاد ایران به شدت مضر است.

این امر سبب ناپدید شدن ثروت می‌شود و اغلب با افت شدید نرخ ارز کشور تحت تأثیر همراه است.

این کاهش هنگامیکه سرمایه متعلق به مردم کشور تحت تأثیر باشد، بسیار زیان آور است؛ زیرا در این حالت شهروندان نه تنها با ضرر و زیان در اقتصاد و کاهش ارزش ارز خود مواجه هستند بلکه احتمالاً دارایی‌های آنها نیز بیشتر ارزش اسمی خود را از دست داده‌اند.

این پدیده منجر به کاهش چشمگیر قدرت خرید مردم می شود و هزینهٔ واردات کالا و دستیابی به هرگونه تسهیلات خارجی (برای مثال تجهیزات پزشکی) را افزایش می‌دهد.

پایه همه گرانی های در ایران کمبود ارز است

وقتی کشور دچار کمبود ارز می شود اینجاست که دعواها و چالش‌ها شکل می‌گیرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ