دانش آموز ۱۲ ساله توسط آدم ربایان کشته شد

0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری سه متهم اصلی آدم‌ربایی اخیر در بناب خبر داد و گفت: جسد دختر ربوده شده در حیاط خانه یکی از آدمربایان دفن شده بود.

حوادث واقعی اخبار حوادث آدم ربایی

 سعید قاسمی‌وند در جمع خبرنگاران گفت: روزیکشنبه هفته گذشته پس از تعطیلی شیفت صبح مدارس، یک دانش‌آموز دختر ۱۲ساله بنابی در راه بازگشت به خانه توسط سه آدم‌ربا دزدیده شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش آدم‌ربایی، نهادهای مربوطه بلافاصله دست به کار شده و اقدامات لازم را آغاز کردند.

قاسمی‌وند ادامه‌داد: آدم‌ربایان در اولین تماس خود با خانواده دختربچه از آنها در قبال آزادی دخترشان مبلغ قابل توجهی پول نقد درخواست کرده و قرار گذاشتند در مدت ۴۸ ساعت آینده برای دومین بار تماس گرفته و محل تبادل پول را اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب همچنین اظهارکرد: با توجه به اینکه این تماس تلفنی برقرار نشد، نیروهای امنیتی و قضایی وارد مرحله جدید از عملیات پلیسی و اطلاعاتی شدند.

قاسمی‌وند ضمن تقدیر و تشکر از عملیات‌های شبانه‌روزی و طاقت فرسای نیروهای امنیتی و انتظامی افزود: این سربازان جان برکف انقلاب بالاخره توانستند سه متهم اصلی را در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقامات قضایی شهرستان تحویل دهند.

به گفته وی متاسفانه دو روز پس از وقوع آدم‌ربایی، دختر ۱۲ساله پس از خفگی توسط آدم‌ربایان، در حیاط منزل یکی از آنان دفن شده بود که شب‌گذشته جنازه وی توسط ماموران کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مقتول و شهروندان بنابی اعلام کرد: نیروهای امنیتی ، قضایی و انتظامی در کنار خانواده مقتول بوده و قول می دهیم در سریع‌ترین زمان ممکن آدم‌ربایان قاتل را به سزای اعمالشان برسانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ