آمار ویژه درباره حریف پرسپولیس؛ حداکثر استفاده از حداقل موقعیت

0

پایگاه خبری فوتبالی- حریف فرداشب پرسپولیس تیمی است که قدر موقعیتهایش را به خوبی می‌داند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکاتی که کادر فنی پرسپولیس در تمرینات چند روز اخیر تاکید ویژه‌ای رویش داشته این بوده که نباید به استقلال تاجیکستان اجازه خلق موقعیت داد چرا که این تیم از حداقل فرصتهایی که نصیبش می‌شود، به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و این موضوع در ۱۰ گلی که این تیم در مرحله گروهی به ثمر رسانده، کاملا دیده می‌شود.

طبق آمار به ثبت رسیده از بازی های مرحله گروهی، استقلال تاجیکستان به صورت میانگین در ۶ بازی آسیایی خود در هر بازی ۰.۷ موقعیت خطرناک خلق کرده که تنها ۰.۲ موقعیت از دست داده و این نشان از فرصت طلب بودن بازیکنان این تیم می‌دهد.

استقلال تاجیکستان در بازی با الهلال اکثر گلهایش را روی ضد حمله به ثمر رساند و یحیی گل‌محمدی و همکارانش که آن بازی را دیده‌اند، حتما متوجه این نکته شده‌اند که نباید به بازیکنان تیم تاجیکی فضا داد چرا که آنها منتظر کوچکترین اشتباهی از سمت بازیکنان حریف هستند تا به آنها ضربه بزنند.

نکته دیگر درباره استقلال تاجیکستان، علاقه و اصرار بازیکنان این تیم به شوتزنی است و این تیم در ۶ بازی مرحله گروهی، ۵۱ بار با شوت شانسش برای گلزنی را امتحان کرد که ۵۰ درصد شوتهای داخل چارچوب این تیم، وارد دروازه حریفانش شد.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمار ویژه درباره حریف پرسپولیس؛ حداکثر استفاده از حداقل موقعیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ