بد قولی اماراتی‌ها خرج روی دست استقلال گذاشت

0

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می‌شود دلیل اصلی اینکه باشگاه استقلال مجبور شد بخشی از پول رضایتنامه مهدی قایدی را صرف اردوی شاگردان مجیدی در امارات کند، بدقولی مدیران باشگاه الوصل بوده است.

به گزارش فوتبالی، با نظر فرهاد مجیدی، شاگردان او در فاصله ۸ روزه تا بازی با الهلال راهی امارات شدند و تمریناتشان را در کمپ باشگاه الوصل برگزار کردند تا آماده بازی با حریف عربستانی‌شان شوند.

آنطور که مدیران استقلال می‌گویند مدیران باشگاه الوصل امارات ابتدا این قول را داده بود که برای برگزاری اردوی شاگردان مجیدی در کمپ این باشگاه نهایت همکاری را با استقلالی‌ها داشته باشد و این اردو هزینه چندانی روی دست باشگاه استقلال نگذارد منتهی بعد از حضور کاروان باشگاه استقلال در امارات، مدیران باشگاه الوصل زیر قولشان می‌زنند و در نهایت استقلالی‌ها مجبور می‌شوند رقمی حدود ۲۵۰ هزار دلار برای اردوی تیم خود در کشور امارات هزینه کنند که همانطور که حتما در جریان هستید، پول آن از محل ترانسفر مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات تامین شده است.

جدا از بدقولی باشگاه الوصل(طبق ادعای مدیران استقلال) این سوال از مددی و همکارانش مطرح است که اگر خبری از ترانسفر قایدی نبود، آنها پول این اردو را از چه منبعی تامین می‌کردند.

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بد قولی اماراتی‌ها خرج روی دست استقلال گذاشت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ