روبرت مورنو : کومان ویژگی های موفقیت در بارسلونا را دارد . باید خروج سوارز و مسی را در نظر گرفت

0

اختصاصی بارسا نیوز – روبرت مورنو سرمربی گرانادا که قبلا به عنوان دستیار لوئیس انریکه طی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در بارسلونا فعالیت داشت , در مصاحبه با رادیو کاتالونیا در مورد رونالد کومان صحبت کرد .

 

او گفت :

باید به مربی احترام بگذارید . کومان در دوره گذار ( تغییر نسل ) به بارسلونا رفت . ابتدا سوارز را از دست داد و سپس بهترین بازیکن تاریخ را . کومان یک بارسایی است که تیم ملی هلند را برای باشگاه ترک کرد درحالی که وضعیت خیلی خوبی در آنجا داشت . او دستمزدش را به خاطر بارسلونا کاهش داد . او متکی به جوانان است و بابت این مورد انتقاد قرار میگیرد . انتقاد کردن در بارسلونا به سادگی انجام میشود .

 

پس از پایان ( بازی با بایرن ) بحث درباره چیزها آسان است . وقتی مربی بارسلونا هستید در مورد تمام زندگی شما بحث میکنند . کرایفیسم کومان ( به خاطر استفاده از سیستمی غیر از ۴-۳-۳ ) زیر سوال میرود درحالی که کرایف از سیستم ۳-۴-۳ استفاده میکرد . اکنون دمبله فقط برای او مناسب است .

 

منطقی نیست که همیشه باید از یک سیستم ثابت استفاده کرد و هیچگونه تغییری در آن صورت نگیرد . برای کومان آرزوی موفقیت میکنم اما از روز سه شنبه ( بعد از بازی با گرانادا ) . او تمام ویژگی ها برای جلو بردن بارسا را دارد .

 

گفتنی است بارسلونا دوشنبه ۲۰ سپتامبر برابر گرانادا در لالیگا قرار میگیرد .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

روبرت مورنو : کومان ویژگی های موفقیت در بارسلونا را دارد . باید خروج سوارز و مسی را در نظر گرفت

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ