بیوگرافی ارلینگ هالند (قد و وزن و اینستاگرام هالند)

0

ارلینگ هالند Erling Haaland متولد ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰  بازیکن فوتبال اهل نروژ است و ۲۱ سال سن دارد ( قد : ۱۹۴  وزن : ۸۸ ) که در پست مهاجم در تیم بروسیا دورتموند و تیم ملی نروژ بازی می‌کند.

وی فرزند آلف-اینگه هالند بازیکن سابق منچستر سیتی است. به خاطر قد بلند و اندام درشت او در سن پایین به او لقب «بچه مرد» را داده‌اند.

همسر ارلینگ هالند هالند اهل کدام کشور است بیوگرافی فوتبالیست ها اینستاگرام هالند اسم تیم قبلی هالند اسامی بازیکنان دورتموند ارلینگ هالند کیست

ارلینگ برات هالَند کار خود را در سال ۲۰۱۶ در باشگاه زادگاهش برین آغاز کرد و سال بعد به مولده رفت که دو سال را در آنجا گذراند. در ژانویه سال ۲۰۱۹، باشگاه اتریشی ردبول زالتسبورگ با او قراردادی ۵ ساله امضا کرد. در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹–۲۰، او اولین نوجوانی بود که در پنج بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا و دومین نوجوان موفق به زدن ۱۰ گل در این رقابت‌ها شد.

عکس خانواده هالند ( خواهر و برادر) در اینستاگرام

او با زالتسبورگ توانست در بوندس لیگا و جام حذفی اتریش قهرمان شود. در دسامبر سال ۲۰۱۹، هالند با پرداخت هزینه ای که در منطقه ۲۰ میلیون یورو گزارش شده بود ، انتقال به بروسیا دورتموند را انجام داد.

هالند اگرچه واجد شرایط بازی برای تیم ملی انگلیس بود، نروژ را انتخاب کرد. پس از جام جهانی فیفا زیر ۲۰ساله‌ها ۲۰۱۹، که در آن وی موفق به کسب کفش طلایی شد، هالند اولین بازی خود را برای تیم ارشد نروژ در سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد.

او برنده جایزه پسرطلایی فوتبال در سال ۲۰۲۰ شد.

باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۵–۲۰۱۶ برینا ۲ ۱۴ (۱۸)
۲۰۱۶–۲۰۱۷ برینا ۱۶ (۰)
۲۰۱۷ مولده ۲ ۴ (۲)
۲۰۱۷–۲۰۱۹ مولده ۳۹ (۱۴)
۲۰۱۹–۲۰۲۰ ردبول زالتسبورگ ۱۶ (۱۷)
۲۰۲۰– بروسیا دورتموند ۴۶ (۴۳)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ