سردار احمدی مقدم کیست؟ الان کجاست؟

0

اسماعیل احمدی مقدم متولد ۱۳۴۰ در تهران، نظامی ایرانی و رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی است، او در فاصله سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ به عنوان ششمین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد.

وی ابتدا در سال ۱۳۸۴ به مدت ۵ سال، توسط آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در این سمت منصوب شد، سپس در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ با دو حکم ۲ ساله و سال ۱۳۹۳ با یک حکم ۱ ساله دیگر، در این سمت ابقا شد. سرانجام در اسفند ۱۳۹۳ حسین اشتری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی منصوب و جایگزین احمدی مقدم گردید.

سوابق سردار احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی احمدی مقدم

سوابق شغلی و تحصیلی

اسماعیل احمدی مقدم در سال ۱۳۴۰ در محله نارمک، تهران زاده شد. در سال ۱۳۵۶ برای گذراندن دروس حوزوی عازم قم شد. پس از وقوع انقلاب ۱۳۵۷، عضو کمیته انقلاب اسلامی شد و در سال ۱۳۵۸ نیز به صورت رسمی به عضویت سپاه پاسداران درآمد. وی مدرک کارشناسی علوم اجتماعی خود را از دانشگاه تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و دکترای مدیریت استراتژیک را نیز از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرد.

وی پیشتر، پست‌هایی همچون فرماندهی سپاه سردشت، ریاست دانشگاه علوم انتظامی و معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی را داشته‌است و آخرین پست او معاونت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و ریاست منطقه مقاومت بسیج تهران بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ