پسران ستاره‌های منچستریونایتد پا جای پدران‌شان می‌گذارند؟/ کلاس ۲۰۲۱!

0

ساتین –

خیلی از پسرهای فوتبالیست‌ها به امید این که مثل پدرشان که زمانی ستاره بوده شوند، به صورت حرفه‌ای وارد این رشته ورزشی می‌شوند.

آخرین پسری که می‌خواهد روزی شبیه به پدرش شود، اما کار بسیار دشواری خواهد داشت، رومئو بکام پسر دیوید بکام است که برای نخستین مرتبه پس از عقد قرارداد حرفه‌ای برای تیم فورت لاودردیل بازی کرد.

اما پسران بسیاری از بازیکنان فعلی و پیشین منچستریونایتد فوتبالیست شده‌اند و در ابتدای راه هستند که آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. در این لیست خبری از نام بازیکنی مثل کسپر اشمایکل که خودش بازیکن بزرگی شد و به سطح پدرش رسید نیست، چرا که قصد داریم شرایط بازیکنان نوجوان و جوان را بررسی کنیم.

رومئو بکام

پسر ۱۹ ساله دیوید بکام آگوست ۲۰۲۰ در یک سؤال و جواب اینستاگرامی به دنبال‌کننده‌هایش گفت که برنامه دارد فوتبالیست حرفه‌ای شود. رومئو مثل پدرش یک وینگر است و در دیدار تیم آمریکایی فورت لاودردیل مقابل ساوت‌جورجیا تورمنتا موقعیت‌های زیادی داشت. بکام مالک این باشگاه هم به شمار می‌رود. فیل نویل سرمربی اینترمیامی فاش کرده که دیوید بکام به مربیان گفته به رومئو سخت بگیرند تا دستاوردی در فوتبال داشته باشد. رومئو در آکادمی لس‌آنجلس گلکسی، پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال عضویت داشته.

اخبار منچستر یونایتد

هاروی نویل

فیل نویل هم پسر خودش را به میامی برده تا در تیم فورت لاودردیل هم‌بازی پسر دیوید بکام شود. هاروی ۱۹ ساله یک هافبک میانی است که در دوران بازی‌اش پیراهن منچستریونایتد، منچسترسیتی و والنسیا را پوشیده. هاروی که شماره ۶ تیم آمریکایی را می‌پوشد، توانایی بازی کردن در پست دفاع راست را مثل پدرش دارد. او تابه‌حال در ۱۶ بازی پیراهن فورت لاودردیل را برتن کرده است.

اخبار منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو جونیور

می‌توانید CR۷ دیگری را تصور کنید؟ پسر رونالدو با نام کریستیانو جونیور که تنها ۱۱ سال سن دارد، در حال حاضر پس از ۳ سال حضور در آکادمی یوونتوس همراه پدرش به منچستریونایتد پیوسته. برنده ۵ توپ‌طلای اروپا بزرگ‌ترین پسرش را وارد فوتبال کرده تا در مسیر خودش گام بردارد. رونالدو باور دارد کریستیانو جونیور پتانسیل فوتبالیست بزرگ شدن را دارد و در این باره می‌گوید: «عاشق این هستم که او فوتبالیست شود، برای این که اشتیاقش برای این ورزش را حس می‌کنم. او رقیبی خوب است و از باخت بدش می‌آید.»

اخبار منچستر یونایتد

کای رونی

همراه کریستیانو جونیور در آکادمی منچستریونایتد، بزرگ‌ترین پسر وین رونی، کای ۱۱ ساله هم امیدوار است یک فوتبالیست بزرگ شود. کای چندی پیش در دیدار زیر ۱۱ ساله‌ها مقابل استوک‌سیتی هت‌تریک کرد و نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت. او در دسامبر گذشته کوچک‌ترین بازیکنی نام گرفت که با آکادمی منچستریونایتد قرارداد بسته است. وین رونی هم پستی برایش منتشر کرد و نوشت: «به کار سخت ادامه بده، پسرم.»

اخبار منچستر یونایتد

شاکیل فان‌پرسی

پسر رابین فان‌پرسی که ۱۴ ساله است در حال حاضر عضو آکادمی فاینورد است و در تیم زیر ۱۶ ساله‌ها بازی می‌کند. شاکیل اکتبر سال گذشته در پیروزی ۸-۳ ماه گذشته وقتی در تیم زیر ۱۵ ساله‌های فاینورد بازی می‌کرد مقابل آژاکس یک گل تماشایی زد. حالا باید تلاش کند پدر خودش را برای بازی کردن و پیشرفت راضی نگه دارد، برای این که رابین که کمک‌مربی تیم فاینورد است، چند ماه پیش سرمربی تیم زیر ۱۶ ساله‌های باشگاه هم شد.

اخبار منچستر یونایتد

آرون اسکولز

آرون، بزرگ‌ترین پسر پل اسکولز هم که ۲۲ ساله است مثل پدرش فوتبالیست شده، اما هرگز نتوانست همانند پل در این سن به اوج برسد. او همچنان دست از تلاش برنداشته و برای تیم‌های استالی‌بریچ سلتیک، رویتون تاون و چادرتون بازی کرده و حالا در دسته نهم فوتبال انگلیس حضور دارد. آرون ماه دسامبر گلی تماشایی برای تیم چادرتون زد، اما هنوز مشخص نیست می‌تواند به تیمی مثل منچستریونایتد برسد یا خیر.

اخبار منچستر یونایتد

چارلی سویج

شاید بتوان گفت درخشان‌ترین استعداد در این لیست پسر رابی سویج، چارلی ۱۸ ساله است که در ماه آوریل گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای‌اش را با باشگاه منچستریونایتد امضا کرد. چارلی هم مثل پدرش یک هافبک میانی است و در حال حاضر برای تیم زیر ۲۳ ساله‌های شیاطین‌سرخ بازی می‌کند. او امیدوار است به زودی در ترکیب تیم بزرگسالان به میدان برود. خودِ رابی سویج هم کارش را در منچستریونایتد شروع کرد و به تیم بزرگسالان هم رسید، اما هرگز نتوانست برای تیم اول باشگاه بازی کند و در تیم‌های دیگری مثل لسترسیتی، بلکبرن، بیرمنگام و دربی‌کانتی چهره شد.

اخبار منچستر یونایتد

فیلیپ ماتیچ

پسر ۱۰ ساله نمانیا ماتیچ هم استعداد دیگری در آکادمی منچستریونایتد تمرین کرده، اما هنوز مشخص نیست او قراردادی با باشگاه می‌بندد یا خیر. نمانیا قبلاً فیلم‌هایی از پسر بااستعدادش فیلیپ منتشر کرده بود که در حال بازی است و تکنیک دارد. فیلیپ به شدت عاشق فوتبال است و پدرش که سابقه بازی در چلسی را هم داشته و حالا بازیکن منچستریونایتد است، در نهمین سالگرد تولدش سال گذشته برای او کیکی به شکل ورزشگاه اولدترافورد تهیه کرد.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ