رؤیایی که به واقعیت نزدیک می‌شود/ رونالدو و مسی فصل آینده همبازی می‌شوند

0

رؤیایی که به واقعیت نزدیک می‌شود/ رونالدو و مسی فصل آینده همبازی می‌شوند

ساتین –

اریک تن‌هاخ تمایلی به حفظ کریستیانو  رونالدو در منچستریونایتد ندارد و این موضوع ممکن است به همبازی شدن رونالدو با مسی در پاری‌سن‌ژرمن بینجامد.

تن‌هاخ به صورت رسمی به عنوان مربی جدید منچستریونایتد معرفی شد و قرار است در تابستان آینده تحول بزرگی در اولدترافورد ایجاد کند. رسانه‌های انگلیسی مدعی‌اند که سرمربی هلندی تمایلی به حفظ ستاره پرتغالی تیم کریستیانو رونالدو ندارد و ممکن است او  را در فهرست فروش قرار دهد.

در همین حال پل مرسون بازیکن اسبق فوتبال انگلیس به کریستیانو رونالدو توصیه کرده تا به پی‌اس‌جی برود و زوجی رویایی را با مسی تشکیل بدهد چرا که از نظر او، اریک تن‌هاخ نمی‌خواهد که رونالدو را حفظ کند. از سوی دیگر یونایتد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دور شده و اگر رونالدو در این تیم بماند، فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد. با توجه به این که کریس در آخرین سال‌های فوتبال حرفه‌ای خودش قرار دارد، ممکن تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد و راهی تیمی شود که مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که پاری‌سن‌ژرمن از ماندن امباپه ناامید شده است و ممکن برای خرید رونالدو دست به کار شود و به این ترتیب هواداران فوتبال شاهد بازی مسی و کریس در کنار هم باشند.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ