بنزما بهترین مهاجم اروپا؛ آماری بهتر از لواندوفسکی، مسی و هالند

0

رئال مادرید نیوز : در میان اخبار درخشان در شروع فصل ۲۲-۲۱ برای رئال مادرید، کریم بنزما مهاجم فرانسوی بزرگترین خبر ممکن برای خط حمله رئال مادرید است.   کریم بنزما تنها عضو باقی مانده از بی بی سی است که عملکرد بی نظیری داشته است.

کریم چهارشنبه دو گل و دو پاس گل دیگر هم به نام خودش ثبت کرد تا به رکورد بی نظیر هشت گل و هفت پاس گل برسد. کریم در ۱۵ تا از ۲۲ کل فصل رئال یعنی ۶۸ درصد نقش مستقیم داشته است و در حال حاضر به بهترین مهاجم فصل اروپا بالاتر از لواندوفسکی (پانزده گل زده و بدون پاس گل در هفت بازی) و هالند (یازده گل و چهار پاس گل در هشت بازی) تبدیل شود. تازه یکی از گلهای بنزما مقابل مایورکا مردود شد.

کریم در سال ۲۰۲۱  درخشان بوده است و روی ۳۴ گل تاثیر مستقیم داشته است. البته لواندوفسکی نیز با ۳۱ گل و سه پاس گل آمار مشابهی را دارد در حالی که کریم ۲۳ گل زده و یازده پاس گل داشته است. مسی با ۲۳ گل و هشت پاس گل روی ۳۱ گل تاثیر مستقیم داشته، هالند نیز ۲۴ گل زده و هفت پاس گل داده است. امباپه با ۱۹ گل و شش پاس گل ششم است، لوکاکو نیز ۱۶ گل زده و ۹ پاس گل داده است.

کریم با پیراهن رئال مادرید ۲۸۷ گل زده که فقط سه گل تا سانتیانا به عنوان چهاردهمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید  فاصله دارد. کریم بعد از آن برای رسیدن به دی استفانوی اسطوره ای با ۳۰۸ گل تلاش خواهد کرد. کریم از سویی ۲۰۰ گل هم در لالیگا برای رئال زده که شانزده گل تا دی استفانو، ۲۸ گل تا رائول فاصله دارد و البته رسیدن به رونالدو با ۳۱۲  گل غیرممکن است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما بهترین مهاجم اروپا؛ آماری بهتر از لواندوفسکی، مسی و هالند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ