سرنوشت مجید صدری در گروی نتیجه بازی با الهلال/ اگر سرخ‌ها قهرمان آسیا شوند …

0

پرسپولیس نیوز

چند روز پیش قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. تیم فوتبال پرسپولیس، تنها نماینده ایران برای برگزاری مرحله یک چهارم و احتمالا نیمه‌ نهایی عازم عربستان خواهد شد!

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان هم ساعت ۲۱ روز ۲۴ مهر در ورزشگاه بین‌المللی «ملک فهد» شهر ریاض انجام می‌شود؛ ورزشگاهی که متعلق به باشگاه الهلال است.

دیداری که از هرجهت حساس است و می تواند فینالیست غرب آسیا را مشخص کند.

عصر روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه بود که پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد؛ اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سید حمید سجادی دیدار و در خصوص مسایل و موضوعات مرتبط با دو باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 در این جلسه بنا بر پیشنهاد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و اصرار جعفر سمیعی با استعفای مدیرعامل باشگاه سرخ پوشان پایتخت موافقت شد.

یک روز پس از کناره‌گیری جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه، سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد.

صدری توأمان ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را نیز عهده دار است و حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان پس از مشورت با مشاوران و نزدیکانش تصمیم گرفت او را به عنوان سرپرست باشگاه بگمارد.

شاید تصور حمید سجادی این بود که با جدایی جعفر سمیعی بهتر است تا پایان بازی با الهلال عربستان کسی عهده دار مسئولیت مدیریت باشگاه پرسپولیس باشد که شناخت کافی از شرایط این باشگاه را داشته باشد.

یک منبع موثق و نزدیک به وزارت ورزش و جوانان به ما خبر داد: سرنوشت مجید صدری به همین دیدار با الهلال در عربستان گره خورده است. اگر پرسپولیس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان مغلوب الهلال شود، مجید صدری از سرپرستی این باشگاه کنار گذاشته خواهد شد. چنانچه پرسپولیس بتواند بر الهلال عربستان غلبه کند آن گاه مدیریت مجید صدری نیز حداقل تا پایان بازی نیمه نهایی (با برنده النصر عربستان و الوحده امارات) تمدید خواهد شد.

وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند باز سرپرستی صدری تمدید می شود و چنانچه این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاورد او مدیرعامل رسمی این باشگاه خواهد شد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

سرنوشت مجید صدری در گروی نتیجه بازی با الهلال/ اگر سرخ‌ها قهرمان آسیا شوند …

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ