بهترین شروع آنچلوتی در رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در حالی به رئال مادرید برگشت که گزینه اصلی مدیران رئال برای جایگزین زیدان نبود اما عملکرد مربی ایتالیایی در شروع فصل بی نقص بوده است.

در حقیقت آنچلوتی و رئال مادرید با پنج برد و دو تساوی از هفت بازی صدرنشین لالیگا هستند. این بهترین شروع آنچلوتی در لالیگا است. او در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در پنج بازی اولش به پنج برد، یک تساوی و یک شکست رسیده بود که در هفته هفتم تیم مقابل اتلتیکو شکست داده بود. در فصل بعدش هم رئال از هفت بازی اولش به پنج برد و دو تساوی رسیده بود. از سویی رئال مادرید بهترین شروع خود در لالیگا در یازده سال اخیر را داشته است. آخرین باری که رئال از هفت بازی اولش به هفده امتیاز رسید به فصل ۱۱-۲۰۱۰ برمی گردد.

به جز رئال مادرید فقط ویارئال و بارسلونا در لالیگای امسال شکست نخورده اند. رئال مادرید در فصل گذشته نیز در هجده بازی پایانی خود در لالیگا سیزده برد و پنج تساوی داشت و در حال حاضر ۲۵ بازی است که در لالیگا نباخته و روند هجده برد و هفت تساوی را داشته است. مجموعا آنچلوتی در ۱۲۷ بازی هدایت رئال مادرید را به عهده داشته که حاصلش ۹۵ برد، شانزده تساوی و شانزده شکست بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بهترین شروع آنچلوتی در رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ