برق در چشمان لیونل مسی/ در پاریس رفته‌رفته بهتر می‌شوم

0

ساتین –

پیروزی ۲ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل منچسترسیتی در بازی سه‌شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس، لذتی چند برابر پیروزی‌های دیگرش در لیگ قهرمانان اروپا داشت. پی‌اس‌جی نه تنها انتقام شکست فصل گذشته‌اش در مرحله نیمه نهایی همین رقابت‌ها را از سیتی گرفت بلکه شاهد ثبت اولین گل فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش لیونل مسی بود.

مسی که در هیچ یک از بازی‌های قبلی‌اش برای پاری‌سن‌ژرمن موفق به گلزنی نشده بود، این بار با نمایش تکنیک منحصربه‌فرد خود، یکی از زیباترین گل‌های شب اول از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به تیم سرمربی سابقش پپ گواردیولا زد. او این گل را در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند تا خیال تیمش از کسب پیروزی آسوده و باعث صعودش به صدر جدول شود.

مسی ۳۴ ساله پس از بازی به کانال پلاس فرانسه گفت: «منچسترسیتی حریف فوق‌العاده‌ای بود. برای ما بعد از تساوی در بازی قبلی‌مان مقابل بروژ خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و من هم خیلی خوشحالم که گل زده‌ام. در این اواخر نتوانسته‌ام خیلی بازی کنم و در واقع این تنها دومین بازی‌ام در این ورزشگاه بود. رفته‌رفته دارم خودم را با تیم جدیدم تطبیق می‌دهم و هرچه بیشتر در کنار دیگر مهاجمان تیم بازی کنم بهتر هم خواهم شد. تنها چیزی که مهاجمان تیم ما نیاز دارد این است که در کنار هم بازی کنیم تا پیشرفت داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.»

پاری سن ژرمن نیوز

برق در چشمان لیونل مسی/ در پاریس رفته‌رفته بهتر می‌شوم

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ