برای تیم ملی هم بهتر بود/ حق با اسکوچیچ است یا یحیی؟

0

پرسپولیس نیوز

تیم ملی فوتبال کشورمان باید روز پانزدهم مهر ماه در امارات برابر این تیم و روز بیستم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برابر کره جنوبی قرار بگیرد. این در شرایطی است که پرسپولیس هم باید روز ۲۴ مهر ماه در عربستان به مصاف الهلال به میدان برود. دیدارهایی که هر سه برای فوتبال ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این میان پرسپولیسی‌ها درخواست برگزاری بازی سوپرجام برابر فولاد را داشتند تا با انجام این بازی رسمی، با آمادگی بیشتری به مصاف حریف سعودی بروند اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با اعلام اینکه دراگان اسکوچیچ موافق برگزاری این بازی در حال حاضر نیست، اعلام کردند که بازی در زمان دیگری برگزار می شود.

طبق آنچه اعلام شده سرمربی تیم ملی نگران مصدومیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مانند وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک است و به همین خاطر با برگزاری سوپرجام مخالفت کرده ولی از سویی یحیی گل محمدی از اینکه تیمش در شرایط برگزاری بازی رسمی نبوده، نگران است.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اسکوچیچ در شرایطی با برگزاری لیگ و سوپرجام مخالفت کرده که لیگ بیست و یکم از ۲۷ مهر ماه آغاز می شود ولی تیم ملی دوباره ۲۰ آبان مقابل لبنان و ۲۵ آبان برابر سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان خواهد رفت و شرایطی مانند مهر ماه فعلی را دارد.

پس به نظر می رسد که می شد با برنامه ریزی هم بازی‌های لیگ را از مهر آغاز و هم بازی سوپرجام را برگزار کرد که فولاد هم برای انجام آن اعلام آمادگی کرده بود.

نکته دیگر اینکه لژیونرها در کوران مسابقات قرار دارند و با انجام بازی های داخلی ملی پوشان شاغل در فوتبال ایران نیز می توانستند در شرایط بازی قرار بگیرد. موضوعی که هم به نفع تیم ملی و هم پرسپولیس بود.

جالب اینکه سازمان لیگ خرداد ماه امسال، دوم مهر را برای تاریخ پیشنهادی شروع لیگ به فیفا اعلام کرده بود اما دوباره تصمیم گرفت مسابقات را ۲۵ روز دیرتر آغاز کند که در نوع خود عجیب است!

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

برای تیم ملی هم بهتر بود/ حق با اسکوچیچ است یا یحیی؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ