سلام بر غار؛ پرچم شریف رو بکن تو کولت، بارسایی!

0

رئال مادرید نیوز : در ساعات اخیر تعداد زیادی از افرادی را می دیدیم که تا چند روز پیش فکر می کردیم بارسایی هستند اما ادعا می کردند که از کودکی طرفدار تیم شریف  هستند و عاشقانه لیگ مولداوی را دنبال می کنند.

اما به نظر می رسد که بارسایی ها (ببخشید، منظورمان هواداران دوآتشه اف سی شریف بود) باید قایم شوند. بازگشت به لیسبون باعث شد تا بارسا پس از سیزده ماه به همان شهری برگردد که در آن جا توسط بایرن هشت تایی شده بود و بدین ترتیب فوتبالدوستان این فرصت را پیدا کردند تا قسمتی جدید از یک فیلم غیراخلاقی را تماشا کنند. فیلمی که مشابهش  را قبلا در بازیهای بارسا و بایرن دیده بودیم و این بار تیمی که حتی در لیگ پرتغال هم تیم بزرگی محسوب نمی شود (پورتو و اسپورتینگ بالاتر از آنهاست) تحقیرشان کرد و با نتیجه سه بر صفر شکستشان داد.

به نظر می رسد که یوفا از استقبال فیلم های غیراخلاقی بارسلونا توسط هواداران خیلی خوشحال است فیلم هایی که معمولا در سایت هایی آپلود می شود که اول اسمش “پ” دارد و قرار است که قسمت های بعدی آن  هم  با هنرمندی کومان و تیمش به زودی ساخته و پخش شود.

متاسفانه یا خوشبختانه در روزهای آینده افرادی که با کلمه “شریف” جمله می ساختند را دیگر نمی بینیم چون مجبورند که به غارهایشان برگردند و حالا حالا ها دیگر ریختشان را نخواهیم دید. رئال مادرید با قضا و قدر مقابل شریف باخت. شاید از هر صد شوت مشابه بازیکن شریف یکی به گل تبدیل شود اما تقدیر طوری بود که رئال شکست بخورد اما در نقطه مقابل بارسایی ها کاملا مستحق باخت بودند و حالا رکورد عجیب صفر امتیاز و  تفاضل گل منفی شش را در دو بازی خود دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سلام بر غار؛ پرچم شریف رو بکن تو کولت، بارسایی!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ