عصبانیت رونالدو بابت نیمکت‌نشینی و تساوی/ خشم کریس در اولدترافورد

0

ساتین –

بعد از تساوی منچستریونایتد مقابل اورتون در ورزشگاه اولدترافورد، کریستیانو رونالدو با عصبانیت و ناراحتی راهی تونل ورزشگاه شد تا گلایه خود را از سرمربی یونایتد بابت نیمکت‌نشین کردنش نشان دهد.

وقتی قبل از بازی اعلام شد که فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد در ترکیب این تیم برای بازی با اورتون جایی ندارد و باید روی نیمکت بنشیند، خیلی‌ها شوکه شدند از جمله خود کریستیانو. یونایتد البته با گل آنتونی مارسیال از حریف در نیمه اول جلو افتاد اما اورتون تیمی بود که بازی بهتری را به عنوان تیم میهمان ارائه می‌کرد و در نهایت نیز در نیمه دوم با گلزنی آندروس تاونزند گل تساوی را به ثمر رساند.

بعد از سوت پایان بازی، ستاره ۳۶ ساله پرتغالی با عصبانیت چیزهایی با خودش می‌گفت و با ناراحتی بسیار زیاد به تونل ورزشگاه رفت در حالی که سرخود را به نشانه نارضایتی تکان می‌داد.

از زمانی که کریس به یونایتد در ماه گذشته برگشته، این تیم در چهار بازی از ۷ بازی خود در همه رقابت‌ها نتوانسته برنده باشد. در حالی که رقابت قهرمانی در این فصل لیگ برتر بسیار فشرده به نظر می‌رسد و تیم‌های مدعی مثل منچسترسیتی، چلسی و لیورپول به سختی امتیاز از دست می‌دهند این دومین بار است که یونایتد در اولدترافورد نمی‌تواند برنده از زمین خارج شود. هفته قبل آن‌ها مقابل استون‌ویلا یک شکست خانگی ۱-۰ را متحمل شدند.

ریو فردیناند همبازی قدیم رونالدو در منچستریونایتد و کارشناس فعلی تلویزیونی در مورد واکنش این بازیکن گفت که ناراحتی او را درک می‌کند. فردیناند گفت: «باید گفت با این همه بازیکنی که منچستریونایتد دارد در چنین بازی‌ای باید کار را تمام کند. اورتون مهاجمان اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشت. ضمن اینکه ۹ بازی بدون کلین‌شیت برای منچستریونایتد یک آمار بسیار ضعیف است.»

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ