خوان لاپورتا : نیوکمپ نگین معماری قرن خواهد بود ؛ در مدیریت ما قدرت کامل از آن بارسلونا است !

0

اختصاصی بارسا نیوز – خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مصاحبه تازه خود با راک ۱ ، در مورد موضوعات مهمی نظیر رونالد کومان ، لیونل مسی و شرایط اقتصادی فعلی بارسلونا صحبت کرد و نکات مهمی را مطرح کرد.

 

شرایط اقتصادی و اقدام قانونی

همانطور که مدیر کل ما گقت ، ما داریم در مورد مدیریت مبتنی بر بداهه و بدون پول نقل و انتقالات ( مدیریت بارتومئو ) صحبت می کنیم. بنابراین ( این مدیریت ) فاجعه بار است. با دیدن نتایج نامنظم از نظر حقوقی کار خود را آغاز کردیم. مسئولیت ها باید مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات قانونی لازم صورت بگیرد. این مورد فوری نیست و در پایان سال باید همه اطلاعات را داشته باشیم.

مسئولیت پذیری همه چیز است. من نمی خواهم عجله کنم. باید فرض بی گناهی را مدنظر داشته باشیم. ما نمی توانیم با پایان یافتن فصل گذشته همه چیز را نادیده بگیریم.

ما روی کار آمدیم و انتظار وضعیت بدی را داشتیم ، اما وضعیت بدتر از آن چیزی است که ما فکر می کردیم.

 

لاپورتا در مورد شرایط اقتصادی ادامه داد :

ما نگران پروژه اسپای بارسا ، پرداخت پول به واسطه ها و باشگاه ها هستیم. برخی از مبالغ بسیار زیاد است و برخی نیز باید به واسطه ها پرداخت شود. من ماه ها است با بارتومئو و اعضای هیات مدیره او صحبت نکردم. با این حال به عنوان رئیس بارسلونا مشکلی با صحبت با او ندارم.

 

بهبود شرایط اقتصادی

عملکرد فران ریورتر بسیار خوب است. ما باید شرایط اقتصادی منفی را برعکس کنیم. این به معنای سود نیست. هدف کسری صفر است و سپس بازپرداخت بدهی ها. می توانیم امضا کنیم. ما منابعی مانند سرمایه گذاری و اعتبار دریافت خواهیم کرد. چیزی که ما نمی خواهیم بدهی بیشتر است. ما سرمایه تازه می خواهیم. ما در نیازهایی که داریم ورزش و سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان را اولویت می دانیم.

 

امضا با نیمار 

شرایط امضا با نیمار آن طور که به ما اطلاع دادند ، نبود. آن ها به ما گفتند که او را متقاعد کردند و او ادامه می دهد. ( با پاری سن ژرمن ) او ناامید نشد و این فوتبال است.  او یکی از بهترین بازیکنان است که می توانست درآمد زیادی ایجاد کند. او یک بازیکن مرجع است. نتیجه عدم قرارداد با او خوب بوده است !

 

حفظ مسی در تیم

ما فیرپلی مالی نداشتیم. در آن زمان امکان ایجاد حاشیه لازم وجود نداشت. ما نتایج حسابرسی را داشتیم و قرارداد با CVC و حفظ مسی می توانست ما را در معرض خطر قرار دهد. بارسلونا بالاتر از هر بازیکنی است. در آن زمان هیچ حاشیه امنیتی برای حفظ لئو و عقد قرارداد CVC وجود نداشت.

 

تزریق سرمایه ۱.۵ میلیاردی

برای حال و آینده باشگاه و زنده ماندن باشگاه ایجاد یک فضا و یک ورزشگاه ضروری است. این اعتبار محسوب نمی شود ، زیرا این نیاز ما است و لازم است که ما این کار را انجام دهیم. شرکا به این پروژه افتخار خواهند کرد و این پروژه تاثیرگذار خواهد بود. این یک پروژه اساسی است که از مجمع می خواهیم به ما اجازه سرمایه گذاری برای تابستان آینده بدهد.

 

پروژه بازسازی نیوکمپ

ما می خواهیم این موضوع را گسترش دهیم و یوهان کرایوف به ما کمک می کند. قرار است تنها یک سال خارج از نیوکمپ باشیم در یک استادیوم ۵۰ هزار نفری تا ساخت و سازهای مهم انجام شود. باید تغییراتی انجام شود و شرکا این موضوع را درک خواهند کرد. نیوکمپ نگین معماری قرن خواهد بود.

نسبت به پروژه قبل ( بازسازی زمان بارتومئو ) تغییراتی انجام شده است ، زیرا آن پروژه منسوخ شده است و زمانی که به من نشان دادند ، من تعجب کردم. بازسازی نیوکمپ برای شهر هم خوب است برای بازی هایی مثل المپیک. ما یک مرجع برای سرگرمی و فراغت و یک پروژه پایدار نیاز داریم. طبقه سوم باید کاملا بازسازی شوم و ۱۱۰ هزار نفر جمعیت با جایگاه VIP خواهیم داشت.

از پروژه بارتومئو هم استفاده می کنیم و از نظر زیبایی با هم تفاوت ندارند. تامین مالی ۱.۵ میلیاردی هست و گلدمن ساکس هم علاقه مند به سرمایه گذاری است. آن ها تامین مالی را مهم می دانند و می دانند که اعتبار زیادی به ما می بخشد.

اگر مجمع اجازه وام را ندهد ، ما آن را می پذیریم. ما سعی می کنیم آن ها را متقاعد کنیم که این بهترین چیز برای ما است. مردم باید فلسفه ما را درک کنند.

 

گلدمن ساکس 

ما در حال مذاکره هستیم. هیچ تصمین قطعی وجود ندارد. کسب و کار است که اعتبار ایجاد می کند و پس می دهد. گلدمن ساکس هیچ کنترلی نخواهد داشت. آن ها به اعتماد دارند و بارسلونا اینجا حکومت خواهند کرد. قدرت تصمیم گیری از آن بارسلونا است و هیچ قدرت متقابلی وجود ندارد.ما از همه عوامل اعتماد و اعتبار می گیریم و قدرت ۱۰۰% مال ما است. آن ها ما را همراهی می کنند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

خوان لاپورتا : نیوکمپ نگین معماری قرن خواهد بود ؛ در مدیریت ما قدرت کامل از آن بارسلونا است !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ