مشکل جدید استقلال؛ تمرین در صنایع دفاع پرید؟!

0

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال روز گذشته بعد از یک جلسه تمرین در مجموعه صنایع دفاع، امروز به یک دلیل خاص اجازه تمرین در این مجموعه را پیدا نکرد. 

به گزارش فوتبالی، جدا از اینکه استقلال همواره در سال‌های اخیر مشکل زمین تمرین داشته، تجمع هواداران این تیم مقابل باشگاه و محل تمرین تیم بزرگسالان بارها برای آبی‌ها مشکل‌ساز شده است.

اگر خاطرتان باشد، فصل قبل و زمانی که تمرین استقلال به مجموعه ورزشی راه آهن در شهرک اکباتان منتقل شد، هواداران استقلال در اعتراض به محمود فکری جلوی این مجموعه تجمع و اعتراض کردند. از این مورد که بگذریم، تمرین‌های استقلال در باشگاه انقلاب، همواره میزبان هوادارانی بوده که بعد از تمرین به دنبال گرفتن سلفی با چهره‌های مورد علاقه‌شان بودند.

ظاهرا روز گذشته حدود ۴۰ هوادار استقلال در مقابل مجموعه صنایع دفاع حضور پیدا کرده‌اند تا با بازیکنان و مربیان استقلال عکس بگیرند و آنها را تشویق کنند.

با توجه به آنکه مجموعه صنایع دفاع روبروی بیمارستان شهید چمران واقع شده و از طرف دیگر در منطقه‌ای نظامی قرار دارد، حضور هواداران استقلال جلوی مجموعه صنایع دفاع، از دید مدیران این مجموعه باعث به هم خوردن آرامش صنایع دفاع شده و به همین دلیل دیگر به استقلالی‌ها اجازه تمرین در این محل را ندادند و حالا استقلالی‌ها در تلاش هستند تا هر طور شده مدیران صنایع دفاع را قانع کنند که مجوز تمرینات مجدد آنها در این مجموعه را صادر کنند.

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مشکل جدید استقلال؛ تمرین در صنایع دفاع پرید؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ