آندری گودجانسن، وایکینگ آینده رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به تلاش برای جذب هالند ادامه می دهد اما حقیقت این است که رئال مادرید در آکادمی خود بازیکنی ار دارد که شباهت زیادی به ارلینگ دارد یعنی آندری لوکاس گودجانسون، پسر بزرگ بازیکن سابق بارسلونا.

آندری ۱۹ ساله در کاستیا و تیم ملی بزرگسالان ایسلند می درخشد. این بازیکن شب گذشته در دقیقه ۸۰ برای ایسلند وارد زمین شد و ۹ دقیقه بعد مقابل لیختن اشتاین گلزنی کرد.  آندری ۱۸۹ سانتی متر قد دارد اما نقطه قوتش قوای بدنی او نیست بلکه کیفیت و شم گلزنی بالایی دارد.  آندری در وقفه بازیهای ملی قبلی نیز در زمانی وارد ترکیب ایسلند شد که تیمش با نتیجه دو بر یک مقابل مقدونیه عقب بود اما فقط به دو دقیقه نیاز داشت تا گل تساوی را بزند. رائول نیز روی او حسا می کند. آندری در مقابل اتلتیکو بارلئاراس وارد زمین شد که هم پنالتی گرفت و هم گل زد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد. او به واسطه این که اهل منطقه اسکاندیناوی است، شباهت هایی به هالند دارد و هر دو در تیم ملی شماره  ۲۳ را می پوشند.

رئال مادرید البته شرایط برادر کوچک ترش دنیل را هم دنبال می کند که ۱۵ ساله است و در آکادمی رئال توپ می زند. آندری در لیست بی رئال مادرید در چمپیونزلیگ نیز حضور دارد و شماره ۴۲ تیم را دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آندری گودجانسن، وایکینگ آینده رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ