گلچین عنایتی برای مهاجم مقابل استقلال(عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی هوادار احتمالا در دیدار حساس هفته اول مقابل استقلال از یک زوج جوان و با تجربه استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال هوادار تهران پس از صعود به لیگ برتر در شرایطی خود را آماده شروع فصل جدید می‌کند که خریدهای پرشماری انجام داده و رضا عنایتی با اضافه کردن مهاجمان جدید در تلاش است تیم بهتری در فاز هجومی نسبت به فصل قبل بسازد و با تلفیق جوانان و باتجربه‌ها انگیزه گلزنی در بین بازیکنان خود را بالا ببرد.

محمد قاضی و ابوالفضل عکاشه، مهاجمان سابق مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان نفراتی بودند که در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل عملکرد خوبی در کنار هم ارائه کردند و با گلزنی در دیدارهای دوستانه زوج خطرناکی را تشکیل داده‌اند.

شاگردان عنایتی در شرایطی در دیدار دوستانه مقابل ملوان انزلی که صاحب پیروزی شدند که عکاشه یکی از گل‌های این تیم را با فرار سریع از سد مدافعان حریف به ثمر رساند و حالا امیدوار است در فصل جدید هم این عملکرد را داشته باشد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مهاجم ۲۲ ساله فصل گذشته ذوب‌آهن که سابقه بازی در آلومینیوم و سپاهان هم دارد، بازیکنی است که در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پشت سر قاضی دوندگی زیادی داشته و عنایتی نیز که فصل قبل با استفاده از جوانان نتیجه گرفت، احتمال دارد از این بازیکن به همراه محمد قاضی در شروع فصل و بازی برابر استقلال بهره ببرد.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گلچین عنایتی برای مهاجم مقابل استقلال(عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ