سرمربی میلان از دست طارمی شاکی شد/ جلوی داور آلمانی را در تونل گرفت!

0

ساتین نیوز –

استفانو پیولی که مردانش در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پورتو تن به شکست ۱-۰ دادند تا شرایط برای صعودشان به مرحله حذفی دشوارتر شود، پس از سوت پایان این بازی در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه جلوی فلیکس بریش داور آلمانی بازی را گرفت و نسبت به صحنه گل پورتو که مهدی طارمی به نظر می‌رسید اسماعیل بن‌ناصر را شارژ کرد و زمینه‌ساز گل لوئیس دیاس شد، اعتراض کرد و به او گفت خطا بود، خطا بود.

سرمربی میلان همچنین پس از این بازی گفت: «واضح است که حوادث می‌توانند نتیجه بازی را تعیین کنند، اما عملکرد ما در این دیدار خوب نبود. پورتو بهتر، بانشاط ‌تر و قویتر بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم، توپ را خوب حفظ نکردیم و با اندازه کافی خلق موقعیت نکردیم. تیم متعادل و رقابتی بود، اما نتوانستیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. در چنین سطحی از مسابقات هم وقتی در خط حمله و دفاع به اندازه کافی خوب نباشید، به دردسر می‌افتید. پورتو بهتر از ما عمل کرد.»

پیولی که شاگردانش از سه بازی اول خود در مرحله گروهی امتیازی کسب نکرده‌اند و با این شرایط کار بسیار سختی برای صعود به مرحله حذفی دارند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «ما باید به خود باور داشته باشیم. دو تیم بالاتر از ما چهار امتیازی هستند و ما نباید در این بازی بد بازی می‌کردیم. به هر حال باید به تلاش‌مان ادامه دهیم. باید بفهمم که چرا ما در این بازی قدرت و دقت لازم را نداشتیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم و چیزهای دیگری است که باید روی آن تمرکز کنم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ