مارول، جدیدترین جواهر آکادمی رئال مادرید؛ یک مدافع میانی چپ پا و فوق العاده

0

رئال مادرید نیوز : مارولیوس آنتولین در کنار جولن جون گررو آینده دارترین بازیکنان آکادمی رئال مادرید به شمار می روند.

این مدافع میانی ۱۸ ساله تنومند در عرض یک ماه پیشرفت خوبی داشته و از تیم جوانان رئال مادرید به کاستیا رسیده و در مینی کلاسیکو نیز حضور پیدا کرد و حالا به تیم زیر ۱۹ سال اسپانیا نیز رسیده است. در حقیقت مدافع میانی جوان رئال مادرید اولین حضورش را در در تیم جوانان اسپانیا در دو بازی دوستانه مقابل اسرائیل تجربه خواهد کرد. مارول تنها بازیکنی است که برای دو بازی مقابل اسرائیل در روزهای چهارم و ششم آبان در آلیکانته در لیست قرار گرفته است. این دو بازی دوستانه آخرین بازیها قبل از بازیهای راهیابی به یورو هستند که اسپانیا با بلژیک، لوکزامبورگ و آذربایجان همگروه است.

مارول مدافع میانی چپ پایی است که در کازابلانکا در کشور مراکش متولد شده اما تابعیتی اسپانیایی د دارد. در این فصل سه بازی در کاستیا داشته است و رائول خیلی به او باور دارد. آنچلوتی او را دنبال می کند و در چمپیونزلیگ جوانان نیز حضور خواهد داشت.

مارول خیلی زود در کاستیا درخشیده و با فیزیک بی نظیرش و قدرت بازیسازی خود تحسین ها را برانگیزخته است. این بازییکن تا سال ۲۰۲۵ قراردادش را با رئال تمدید کرده است و خیلی ها او را یک مدافع میانی فوق العاده می دانند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارول، جدیدترین جواهر آکادمی رئال مادرید؛ یک مدافع میانی چپ پا و فوق العاده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ