حریفان احتمالی یک چهارم: سه غول، سه حریف دشوار و یک سیندرلا!

0

تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مشخص شدند. رئال مادرید آبروی فوتبال اسپانیا را خریده است و تنها نماینده رئال در این مرحله است.

رئال پس از سه سال به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید. دفعه قبلی که رئال به این مرحله رسید از سد یوونتوس عبور کرد و به فینال رسید و حالا رئال دوباره به این مرحله برگشته است هر چند که رئال قدرت آن زمان را ندارد و با رفتن  رونالدو قوای هجومی اش به شدت تضعیف شده اما در ساختار دفاعی با حضور کورتوا و راموس و با مثلث هافبک همیشگی خود همچنان می تواند به حضور در یک چهارم نهایی امیدوار باشد.

از میان تیم های مرحله یک چهارم نهایی به نظر می رسد که پی اس جی ، بایرن مونیخ و منچسترسیتی سرسخت ترین حریفان باشند. سه تیم پرمهره ای که مدعیان اصلی قهرمانی اروپا و لیگ هایشان هستند و قطعا رئالی ها ترجیح می دهند که حداقل یک مرحله دیرتر به آنها بخورند تا تیمشان کمی سر و شکل بگیرد.

چلسی، دورتموند، لیورپول را می توان در سبد بعدی قرار داد. تیم لندنی با هدایت توخل سر و شکل خوبی گرفته اما تیمی جوان شده است و همین مسئله به سود رئال است چرا که ستارگان اصلیش تجربه رئالی ها را ندارند. دورتموند نیز هر چند که فصل جالبی در بوندسلیگا نداشته اما هالند بازیکن به شدت خطرناکی است و البته آلمانی ها را هیچ وقت نباید دستکم گرفت. لیورپول اما شباهتی به تیم خوفناک سالهای اخیرش ندارد اما با این وجود حضور مربی باهوشی نظیر کلوپ و تجربه ستارگان توانمندشان از آنها حریفی خطرناک می سازد. اما در هر صورت این سه گزینه نسبت به سه گزینه اول کمتر خطرناک هستند.

اما طبیعتا بهترین گزینه پورتو است. تیمی که با شگفتی سازی به یک چهارم نهایی رسیده است و هر چند که په په در خط دفاعی ستاره اصلی این تیم است اما از نظر مهره و تجربه با رئال قابل قیاس نیستند و طبیعتا به جز رئال هر هفت تیم دیگر هم آرزوی تقابل با آنها را دارند.

قرعه کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی چمپیونزلیگ جمعه ساعت ۱۴۳۰ در نیون در مراسمی مجازی برگزار خواهد شد.در حقیقت تیم ها کل مسیرشان تا فینال را در همین مراسم خواهند فهمید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ