سبک موفق رئال مادرید در ال کلاسیکو: ضدحملات آتشین

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید آنچلوتی به نظر می رسد که توانسته بهترین شرایطش را پیدا کند. رئال توانست در مقابل بارسا با دو گل روی ضدحملات پیروز شود و به نظر می رسد که کارلتو یکی از سبک های ویژه تیمش را بر مبنای ضدحملات چیده است.

در حقیقت گل اول بازی توسط آلابا روی یک ضدحمله سریع به ثبت رسید. بازیکن اتریشی در مقابل محوطه جریمه رئال توپربایی کرد تا ضدحمله را آغاز کند. توپ به دست رودریگو رسید و در نهایت خود بازیکن اتریشی صاحب توپ شد و با یک ضربه سریع دروازه حریف را باز کرد. از سویی روی گل دوم نیز آسنسیو ضدحمله را آغاز کرد و در نهایت لوکاس روی ریباند گلزنی کرد.

رئال مادرید در مقابل شاختار نیز نشان داد که در مقابل تیم های هجومی می تواند از تاکتیک ضدحمله استفاده کند. سرعت بازیکنانی نظیر بنزما، وینیسیوس و رودریگو می تواند در ضدحملات خیلی مهم باشد. سیستم ۳-۳-۴ به رئال کمک می کند تا بتواند حریفانش را تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

رئال در نیوکمپ پنج شوت به چارچوب زد و بارسا فقط دو تا.رئال مادرید در این بازی خیلی فشرده بازی می کرد و حریف را پرس می کرد تا توپربایی کند و ضدحمله بزند. در حقیقت به طور متوسط فاصله مدافعان تا مهاجمان رئال مادرید ۴۵ متر بود در حالی که این عدد برای بارسلونا ۶۱ متر بود. رئال در این بازی ۵۳ پاس بلند داد و بارسا ۲۹ تا، رئالی ها ۹ دریبل زدند و حریف هفت تا. در نقطه مقابل بارسا ۲۹ سانتر به محوطه جریمه رئال داشت در حالی که رئال فقط دو سانتر داشت. در حقیقت تاکتیک بارسا به نوعی تاکتیک بکش زیرش بود. کاسمیرو در این بازی با پنج پاس بلند خودش را به عنوان یکی از طراح های ضدحملات مطرح کرد. لوکاس وازکز نیز چهار پاس بلند داد. رئال مادرید از سویی در این بازی ۴۷ درصد از حرکاتش را از جناح چپ یعنی ناح وینیسیوس داشت، ۳۹ درصد از وسط حمله می شد و ۱۵ درصد از راست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سبک موفق رئال مادرید در ال کلاسیکو: ضدحملات آتشین

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ