پیشنهاد آنچلوتی علیه وقت کشی: وقت مفید به جای وقت اضافه

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید به وقت اضافه تعیین شده در بازی با اوساسونا به شدت گلایه داشت. در حقیقت در این بازی برای رئال چهار دقیقه وقت اضافه گرفته شد که کارلو آن را ناکافی می داند.

وقت کشی اوساسونا باعث شد تا آنچلوتی پیشنهاد بدهد که به جای ۹۰ دقیقه، وقت مفید برای بازی در نظر گرفته شود یعنی مشابه چیزی که برای فوتسال وجود دارد. در حقیقت در سالهای اخیر یکی از مشکلات فوتبال در کل دنیا این بوده است که وقت مفید بازیها خیلی کم شده است. وقت کشی، افزایش تعویض ها به پنج، مکث برای نوشیدن آب، بررسی داور ویدیویی و … همه دلایلی هستند که وقت مفید بازیها را کم می کنند.

در هشت هفته اول لالیگا میانگین وقت مفید در بازیها فقط ۵۲ دقیقه بوده است. مفیدترین بازی میان رئال و ویارئال با ۶۵ دقیقه مفید بود در حالی که بازی والنسیا و ختافه فقط ۴۱ دقیقه وقت مفید داشت. تا هفته دهم میانگین وقت مفید به ۵۵ دقیقه رسید. رئال مادرید با وقت مفید ۵۶.۳ دقیقه در بازیهایش رکورد دار بوده است.

در حال حار برخی به فکر راهکاری هستند تا بازیها جذاب تر شود که یکی از راهکارها تعیین وقت مفید حداقل ۶۰ دقیقه برای بازیهاست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پیشنهاد آنچلوتی علیه وقت کشی: وقت مفید به جای وقت اضافه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ