اقدام عجیب گل محمدی در تغییر پست مدافع جنجالی

0

پرسپولیس نیوز

پرسپولیس بدترین بازی چند سال اخیر خود را این هفته در اراک انجام داد. شاگردان یحیی گل محمدی بعد از کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی اول به سد محکم آلومینیوم برخورد کردند و شکست خوردند.

نکته قابل تامل این بازی در کنار عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس، تعویض‌های عجیب و بی اثر یحیی گل محمدی بود.

یکی از تعویض‌های پرسپولیس در این بازی ورود علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۸۸ بود. این بازیکن که به تازگی به پرسپولیس آمده در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اهواز برای بازی با فولاد نسبت به نیمکت ‌نشینی در این تیم اعتراض کرد وحواشی زیادی را به وجود آورد. همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد خط بزند.

ابراهیمی بعد از چند جلسه غیبت در تمرینات با عذرخواهی توانست مجوز تمرین را بگیرد ولی یحیی گل محمدی در اقدامی خوب نام این بازیکن پرحاشیه را از فهرست بازی مقابل نساجی خط زد تا مدافع تیمش را تنبیه کرده باشد.

با این حال بعد از عذرخواهی این بازیکن از کادرفنی و بازگشت به تمرینات، یحیی اجازه سفر به اراک را به این بازیکن داد و ابراهیمی در لیست بازی مقابل آلومینیوم قرار گرفت و برای دقایقی هم بازی کرد.

نکته عجیب ماجرا این جا بود که ابراهیمی که ذاتا یک مدافع میانی است به عنوان مهاجم به زمین آمد و در خط حمله بازی کرد. یحیی با این تعویض قصد داشت روی ارسال‌های بلند و ضربات سر این بازیکن به گل برسد ولی تعویض مدافع جنجالی پرسپولیس هم نتوانست مانع از شکست این تیم شود.

اخبار فوری پرسپولیس

اقدام عجیب گل محمدی در تغییر پست مدافع جنجالی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ