انتخابم استقلال است نه پرسپولیس/ تا ۲ ماه دیگر تکلیفم مشخص می‌شود/ مارادونا؛ دنبال لقب نیستم/ فرصت دیدن مورینیو را نداشتم/ آرزویم حضور درجام‌جهانی است

0

ساتین نیوز –

امید یوسفیان؛ اللهیار صیادمنش یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در لیگ اوکراین عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. اللهیار هفته گذشته موفق شد یک گل بسیار زیبا در لیگ گنفرانس اروپا برای زوریا به ثمر برساند و باعث برتری تیمش مقابل زسکا صوفیه بلغارستان شود و در بازی این هفته تیمش هم ۲ گل تماشایی زد و بهترین بازیکن زمین شد.

با صیادمنش که یکی از شانس‌های دعوت شدن به تیم ملی است در خصوص وضعیت خودش و تیمش، شانس دعوت به تیم ملی، بازی مقابل مورینیو و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

وضعیت خودت و زوریا چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. خودم شرایط خوبی دارم و فرم بدنی ایده آلم را بدست آوردم و آماده هستم تا به تیم کمک کنم. اوضاع زوریا هم خوب است فعلا در رده چهارم هستیم ولی با توجه به شرایط جدول می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر هم فکر کنیم.

در مورد ۲ گلی که این هفته هم زدی صحبت کن.

خب خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و مفید واقع بشوم. کار تیمی بود و بچه‌ها زحمت کشیدند ولی در نهایت من توانستم گلزنی کنم. امیدوارم بتوانم همین روند خوب را ادامه دهم و باز هم برای تیمم گل بزنم.

می‌توانید در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را کسب کنید؟

خب کار سخت است ولی نشدنی نیست. فعلا اختلاف امتیازمان با صدر زیاد است ولی تلاش می‌کنیم این اختلاف را کم کنیم. هنوز به نیم فصل نرسیدیم و می‌توانیم در ادامه فصل به رتبه‌های بالاتر برسیم و به امید خدا در پایان فصل سهمیه اروپایی کسب کنیم که اتفاق بزرگی است.

رابطه ات با شهاب زاهدی چطور است؟

شهاب فوتبالیست خوب و پسر دوست داشتنی است. ارتباط ما بسیار عالی است و این ارتباط خوب را می‌توانید در بازی‌هایی که به صورت همزمان در ترکیب هستیم ببینید. هماهنگی خیلی خوبی با هم داریم و به قول معروف چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنیم. ضمن اینکه در اردوها اکثرا با هم هم اتاق هستیم.

تو قراردادت در پایان نیم فصل تمام می‌شود. برنامه ات برای آینده چیست؟

بله من بازیکن فنرباغچه هستم و قرارداد قرضی من در نیم فصل که فکر کنم ۲ ماه دیگر است به پایان می‌رسد. واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی‌برای آینده نگرفتم و مشخص نیست در زوریا می‌مانم یا به تیم دیگری می‌روم.

پیشنهادی از تیم‌های دیگر داری؟

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا ۲ ماه آینده تکلیفم مشخص خواهد شد و بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم.

گل زیبایی به زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس زدی که بهترین گل هفته انتخاب شد. در مورد گلت هم صحبت کن.

خداراشکر می‌کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم و گل بزنم. به هر حال شرایطی پیش آمد که گل زیبایی زدم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و به موفقیت زوریا کمک کنم.

خیلی‌ها به گلت لقب مارادونایی دادند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب همه می‌دانند مارادونا چه فوتبالیست بزرگی بود. از اینکه به من لطف داشتند ممنونم ولی به طور کلی خیلی دنبال القاب نیستم و دوست دارم فقط روی کارم تمرکز کنم.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

چند هفته قبل مقابل رم بازی کردی. از تقابل با مورینیو برایمان بگو …

خب رم تیم بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. امسال هم با آمدن مورینیو قوی تر شدند. کلا دیدار بسیار سختی بود و متاسفانه در این بازی شکست خوردیم.

می‌گویند مورینیو حرکات عجیبی کنار خط انجام می‌دهد و جذبه زیادی دارد. تو چنین چیزی را حس کردی؟

واقعیت این است من چیز خاصی ندیدم. آنقدر محو بازی بودم که اصلا به کارهای مورینیو دقت نکردم و متوجه نشدم چه کاری انجام می‌دهد. واقعا آنقدر درگیر بازی بودم که فرصت نشد اصلا نگاهش کنم.

در مورد تیم ملی هم صحبت کن. فکر می‌کنی در اردوی پیش رو به تیم ملی دعوت می‌شوی؟

خی اسم من در فهرست کلی قرار دارد ولی نمی‌دانم دعوت می‌شوم یا نه. اگر دعوت شدم با جان و دل برای تیم ملی کشورم کار می‌کنم و اگر هم دعوت نشدم برای موفقیتش دعا می‌کنم و انرژی مثبت می‌فرستم.

فکر می‌کنی تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟

با این تیم ملی خوبی که داریم قطعا شانس اول صعود به جام جهانی خواهیم بود. خدا را شکر بازیکنان بسیار خوبی داریم و کادر فنی باکیفیتی در تیم ملی حضور دارند که باعث می‌شود برای صعود به جام جهانی خوشبین باشیم.

چقدر امیدواری در جام جهانی حضور داشته باشی؟

خب آرزوی هر بازیکنی است که اول در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و بعد بتواند تجربه حضور در جام جهانی را بدست بیاورد. من هم آرزو دارم این اتفاق برایم بیفتد و بتوانم به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم.

شرایط تیم سابقت استقلال را در فصل جدید لیگ برتر چطور می‌بینی؟

خب استقلال شرایط خوبی دارد و شروع خوبی در لیگ داشت. امیدوارم بتواند در پایان فصل قهرمان شود و هواداران این تیم خوشحال شوند.

در یک گفت و گو اعلام کردی هرگز به پرسپولیس نخواهی رفت و همین صحبت‌ها باعث شد تا هواداران استقلال خیلی خوشحال شوند. در این مورد چه صحبتی داری؟

خب من حرفم را دلی زدم چون استقلال را دوست دارم و این تیم باعث پیشرفتم شد. در واقع استقلال و هوادارانش باعث شدند تا شناخته شده شوم و به فوتبال اروپا برسم. به همین خاطر اگر بخواهم به فوتبال ایران برگردم انتخابم استقلال خواهد بود و با تمام احترامی‌که برای پرسپولیس و هوادارانش قائلم به این تیم نخواهم رفت.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

انتخابم استقلال است نه پرسپولیس/ تا ۲ ماه دیگر تکلیفم مشخص می‌شود/ مارادونا؛ دنبال لقب نیستم/ فرصت دیدن مورینیو را نداشتم/ آرزویم حضور درجام‌جهانی است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ