نمی‌توانیم به خانم‌ها بگوییم به ورزشگاه نیایند/ دولت و نظام فکر عاجلی کنند/ نمی‌توانیم دروغ بگوییم

0

پرسپولیس نیوز

داریوش مصطفوی پس از نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

* درباره صدور مجوز حرفه‌ای با مدیران صحبت کردیم و گفتیم این مسئله را شوخی نگیرید. این موضوع در آیین‌نامه می‌تواند تنبیهاتی برای مدیران در بالاترین سطح فدراسیون در نظر بگیرد و محرومیت باشگاه، جریمه سنگین یا میزبانی در کشور دیگر باشد.

*ما هزار ۸۰۰ صفحه از باشگاه‌ها تعهد گرفتیم و قرار شد آنها را بارگزاری کنند که استقلال و پرسپولیس تعلل کردند. ما باید با محبت به آنها برخورد کنیم و در آیین‌نامه مجوز حرفه‌ای آمده بود می‌توان ۱۲ تنبیه برای باشگاه‌هایی در نظر گرفت که مدارک را بارگزاری نکرده‌اند. حسن نیت صدری و آجورلو به ما ثابت شده، اما افراد جدیدی که باید کارها را انجام می‌دادند، سستی کردند.

*یکی از بچه‌های ما به یک عضو باشگاه پرسپولیس گفت مدارک شما کامل نیست، اما او گفت حالا ریاض هستم، ببینم چه می‌کنم! او نفهمیده چه می‌کند. باید بیشتر توضیح بدهیم که این مجوز می‌تواند مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه را برکنار، جریمه یا تعلیق کند و با افراد کوتاهی‌کننده کار دارند. قرار شد یک میلیارد تومان را بیاورند و تعهد بدهند که کارها را سه ماهه انجام می‌دهند. کمیته بدوی رأی شدیدی صادر کرد، اما گفتیم مرگ یک بار، شیون هم یک بار. ما به باشگاه‌ها فشار می‌آوریم که باید خودشان را با آیین‌نامه تطبیق بدهند، اما باید درآمدهای آنها را بدهیم.

*مسئله بانوان در آیین‌نامه لیگ حرفه‌ای دیده شده است. بانوان نیمی از کشور ما هستند و مملکت، دولت و نظام باید به نتیجه برسند. نمی‌توانیم به خانمی که همه اصول اجتماعی و اسلامی را رعایت کرده، بگوییم به ورزشگاه نیاید. اگر این اتفاق نیفتد، ما هم نظرمان را به AFC می‌گوییم و نمی‌توانیم دروغ بگوییم. ما ۱۶ صفحه درباره کلیات تعهد دادیم و فیفا تأکید ویژه‌ای روی ورود بانوان دارد که حتی اینفانتینو از رئیس جمهور وقت در این باره قول گرفت.

*امیدوارم دولت و وزیر ورزش و جوانان در این زمینه کمک کنند. رأی ما لازم‌الاجراست و رأی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قابل تجدید نظر نیست و اگر باشگاه‌ها به دنبال تجدید نظر باشند، باید به CAS مراجعه کنند که ارزش آن را ندارد. دولت باید فکر عاجلی درخصوص ورود بانوان به ورزشگاه کند که کار سختی نیست. بانوان شریف در جایگاه خود می‌نشینند و امیدوارم تماشاگران هم رعایت کنند. چون خواهر و مادر آنها در جایگاه نشسته است.

اخبار فوری پرسپولیس

نمی‌توانیم به خانم‌ها بگوییم به ورزشگاه نیایند/ دولت و نظام فکر عاجلی کنند/ نمی‌توانیم دروغ بگوییم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ