حیدری: سال قهرمانی استقلال است/ آجرلو هوشمندانه آرامش را به مجیدی و تیم تزریق کرد

0

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امسال سال قهرمانی استقلال است و همه با همبستگی و حمایت هواداران به این خواسته می رسیم.

به گزارش فوتبالی، خسرو حیدری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شاکرم که بعد از گذشت دو سال دوری‌ام از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی جدید به خانه برگردم و ان‌شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره‌ای از دینم را به باشگاه که همانا به دست آمدن اعتبار و شخصیتم کنار شما هواداران عزیز بوده را بپردازم. خدارو شکر که در این دوره تیم شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، مدیریت قدرتمند سردارآجرلو ثبات را به تیم بازگرداندند و ایشان با انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که دارند مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز خواهند گرداند. فرهاد جزو سرمایه‌ها و اعتبار باشگاه است، آقای مدیر عامل با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

 او درباره قبول سمت جدیدش هم گفت: در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: کلاس‌ها و دوره‌های فنی فوتبال را گذرانده و کاملا انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل محترم تیم در صورت نیاز خواسته‌های مربی را برآورده خواهیم کرد. امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی‌مان که مجموعه‌ای یک‌دست و بدون حواشی با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حیدری: سال قهرمانی استقلال است/ آجرلو هوشمندانه آرامش را به مجیدی و تیم تزریق کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ