در صورت باز شدن پنجره/ دو بازیکن تاجیکستانی در رادار یحیی و پرسپولیس

0

پایگاه خبری ساتین- سرمربی قرمزها قصد دارد ۲ بازیکن تاجیکستانی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

به گزارش ساتین،یحیی گل‌محمدی پس از ارزیابی عملکرد ۲ بازیکن تاجیکستانی به نام های وحدت هانوف و منوچهر صفروف قصد دارد پس از باز شدن پنجره نق و انتقالاتی پرسپولیس آنها را به خدمت بگیرد.

این دو بازیکن با توجه به رده سنی که دارند در سهمیه زیر ۲۳ سال قرار گرفته و قرمزها می توانند یک بازیکن بزرگسال دیگر را نیز به خدمت بگیرند. 

وحدت هنانوف ۲۱ سال دارد و عضو تیم فوتبال استقلال تاجیکستان (حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا) است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و مقابل قرمزها هم به میدان رفته است.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

منوچهر صفروف دیگر بازیکنی است که مدنظر یحیی گل‌محمدی قرار دارد او در ۲ پست وینگر و مدافع راست به میدان می رود و قرار است به عنوان مدافع راست در سیستم ۲-۴-۴ به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه را برای صدور ویزا و روادید این دو بازیکن انجام داده است تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شوند.گفته می شود مجموع قرارداد این ۲ بازیکن ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود و در صورت پیوستن آنها به پرسپولیس اولین بازیکنان تاجیکستانی خواهند بود که در لیگ برتر ایران به میدان می روند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده و با توجه به زمان اندک یک روزه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی آیا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس این ۲ بازیکن به جمع شاگردان یحیی اضافه خواهند شد یا نه.

۷۶۵۵

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در صورت باز شدن پنجره/ دو بازیکن تاجیکستانی در رادار یحیی و پرسپولیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ