آلمان هم باید از ما اتومبیل بخرد/ وقتی ما از تاجیکستان بازیکن می‌خریم…

0

پرسپولیس نیوز

فرهاد اشراقی؛ تاجیکستان کمی پیشرفت کرده اما نه قبلا فوتبال داشت نه الان دارد و نه بعدها خواهد داشت! تاجیکستان نه استعداد فوتبالی دارد ونه باشگاههای بزرگ و نه مربیانی که حرفی برای گفتن داشته باشند. تاجیکستان در خوشبینانه ترین حالت ممکن اندازه خوزستان خودمان هم استعداد ندارد اما یحیی گل محمدی به این نتیجه رسیده که جناحین تیمش را با دو بازیکن ۲۰ و ۲۱ ساله تاجیکستانی تقویت کند.  

اگر تاجیکستان کشور فوتبالخیزی است و ما باید از آنها بازیکن بخریم پس حتما آلمان هم با بنز و بی ام و وپورشه و فولکس واگن باید از ما اتومبیل بخرد و صنعت خودروسازی خود را با استفاده از ماشین‌های ایرانی تقویت کند! این دقیقا بهترین مثالی است که برای این ماجرا می‌توان پیدا کرد و قضیه خرید بازیکن از تاجیکستان هیچ ربطی به سلیقه مربی هم ندارد که بگوئیم باید به سلیقه گل محمدی احترام گذاشت.

پرسپولیس قبلا هم دو بازیکن از پاناما خریده بود که همه دیدند هر چه بودند، فوتبالیست نبودند. حالا هم یکی از بهترین و پرطرفدارترین تیمهای ایران با سابقه ۵ قهرمانی پیاپی می‌خواهد از تاجیکستان بازیکن بخرد که واقعا جز تاسف خوردن کاری از دست هیچ کس برنمی‌آید.

اخبار فوری پرسپولیس

آلمان هم باید از ما اتومبیل بخرد/ وقتی ما از تاجیکستان بازیکن می‌خریم…

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ