دستمزد ۱۰۸ میلیونی رئال مادرید برای بازیکنان ناکارآمد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید از نظر نتایج در لالیگا و چمپیونزلیگ شرایط قابل قبولی دارد و توانسته اوضاع را کنترل کند. آنچلوتی به خوبی فعلا از بحران ها عبور کرده و شرایط ورزشی رئال خوب است اما در حال حاضر یکی از مشکلات این است که برخی بازیکنان عملکرد جالبی نداشته اند.

بازیکنانی نظیر ایسکو، مارسلو، هازارد، بیل، یوویچ و وایخو به بازیکنانی بلااستفاده و ناکارآمد تبدیل شده اند. این بازیکنان روی هم با احتساب مالیات سالی ۱۰۸ میلیون یورو برای رئال هزینه دارند. بسیاری از انها آخرین سالشان در رئال را تجربه می کنند و البته به نظر می رسد که هیچ کدام هم کاری برای تغییر شرایطشان نمی کنند. ایسکو، مارسلو و بیل که روی هم ۶۰ میلیون یورو برای رئال هزینه دارند در شروع فصل کاملا ناکارآمد بوده اند و همه آنها هفت ماه دیگر به بازیکن آزاد تبدیل می شوند. رئال می تواند با پول جدایی آنها، دستمزد امباپه و پول تمدید قرارداد وینیسیوس را جبران کند.

ماجرای هازارد کمی مشکل تر است.بازیکن بلژیکی که در دو سال و نیم اخیر بیشتر در حال ریکاوری از مصدومیتش بوده است تا درون زمین، سالی ۳۰ میلیون یورو با احتساب مالیات هزینه دارد. رئال برای جذب وی ۱۴۰ میلیون یورو هزیینه کرده است و مشخص نیست که ایا باشگاهی حاضر می شود که او را از رئال بخرد یا نه. وایخو با شش و یوویچ با پنج میلیون یورو دستمزد (با احتساب مالیات) بازیکنان کارآمدی نیستند و به کار تیم نمی آیند. یوویچ در حال حاضر درسایت ترانسفرمارکت فقط ۲۰ میلیون یورو می ارزد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دستمزد ۱۰۸ میلیونی رئال مادرید برای بازیکنان ناکارآمد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ