مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی +زمان واریز

1

عیدی سال ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین اجتماعی چقدره ، مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ ، مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه ، مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ ، مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کی پرداخت میشود

عیدی سال ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌مندی و به‌ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

علی دهقان‌کیا گفت: همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام‌شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد.

عیدی مستمری بگیران عیدی بازنشستگان زمان واریز عیدی مستمری بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت، درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: براساس اعلام آقای صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از ۱۵ اسفندماه‌ آغاز خواهد شد.

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ چقدر است کی واریز می شود

در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ مطابق با مصوبه هیأت وزیران عیدی ۱۴۰۰ برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و بازماندگان، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
وی افزود: تعداد بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است و مبلغ ۴۳۲۴ میلیارد تومان برای پرداخت عیدی بازنشستگان به این جمعیت، تجهیز منابع صورت گرفته است.

عیدی سال ۱۴۰۱ شرکت های دولتی اعلام شد

  • اعلام سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها وموسسات انتفاعی وابسته به دولت از تعیین عیدی یک میلیون ۶۵۰ هزار تومانی برای سال ۱۴۰۱ حکایت دارد که البته علی‌الحساب است.
  • ابلاغ بخشنامه بودجه ۱۴۰۱، شرکت‌های دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت به روال چند سال اخیر، قبل از ابلاغ بخشنامه کل بودجه سال آینده صورت گرفته است و هر چند پیش‌بینی‌ها اولیه بوده و در نهایت در بخشنامه کل و لایحه بودجه اعداد و ارقام کلان مشخص خواهد شد، ولی نمایی کلی از برنامه مالی دولت را نشان می‌دهد.
  • در بخشنامه بودجه شرکت‌ها در مورد پیش بینی عیدی ۱۴۰۱، اعلام شده است که مبلغ پاداش پایان سال در بودجه پیشنهادی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان علی‌الحساب پیش بینی می‌شود و مبلغ قطعی آن به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.
  • این پیش بینی برای عیدی کارکنان دولت نیست و فعلا در بخشنامه بودجه شرکت‌ها آمده ولی در نهایت رقم عیدی کارکنان هر دو بخش متفاوت نخواهد بود.

آیا عیدی سال ۱۴۰۱ قطعی است؟

  • رقم یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی عیدی سال ۱۴۰۱ نیز نهایی نیست و با تغییرات ضریب حقوق دستخوش افزایش خواهد شد.
  • این در حالی است که در بودجه سال گذشته عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شد، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیات دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد.
  • در بودجه ۱۴۰۰ نیز میزان عیدی کارکنان در پایان سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده بود که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ابراهیم می گوید

    تا کی باید حق بازنشستگان تامین اجتماعی که سی تا سیو پنج سال عمرشونو گذاستن و کار کردن خورده بشه و یه آبم روش؟؟؟بخدا دارین ظلم میکنین در حق این قشر جامعه اون از حقوق بسیار پایینشون و اینم از عیدی که باید مثل کارگری پرداخت بشه اینجاش میشن مثل کارمند ولی موقع دریافت حقوق میشن کارگری؟؟؟یعنی اون مسول به اون دنیا و حساب و کتابش ایمان داره؟؟؟؟و یا مسلمون هست؟؟؟که چندر غاز سر ماه میندازین کف دست بازنشستگان تامین اجتماعی که اونم فقط خرج ده روز ماه رو کفاف میده و بیست روز دیگ ماه دستشون باید پیش این و اون دراز باشه؟؟؟؟اونهمه حق بیمه ای که تو سی تا سیوپنج سال ازشون گرفتین اینه حق این قشر رو دادن؟؟؟؟بسه دیگ انقدر ظلم نکنین در حقشون و تا صبر مردم لبریز نشده بفکر این قشر جامعه باشین و حقوقاشونو بالا ببرین تا بتونن نفسی بکشن و دستشون پیش کسی تو پیری دراز نشه…خدا خودش جواب اون مسول خائن رو میده بحق علی