قیمت خودروهای ثبت نامی ایران خودرو ۱۴۰۰ جدید

0

قیمت محصولات ایران خودرو ثبت نامی ۱۴۰۰

۱۸ آبانماه، شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد که می توانید در صفحه شرایط فروش آبان ۱۴۰۰ ایران خودرو، این شرایط فروش را ببینید. اما نکته جالب در مورد این شرایط فروش، اعمال قیمت های جدیدی است که به نظر می رسد جهشی قابل تامل نسبت به گذشته داشته اند. طبق لیست قیمت محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ که از وبسایت این شرکت قابل دسترس است، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کلاس جاری ۲۶۰ معادل ۱۲۷.۱۲۲.۰۰۰ تومان بوده است. اما حال در بخشنامه جدید، همین خودرو با قیمت ۱۸۴ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه قید شده است. جالب است که در زیر بخشنامه نوشته شده که “در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعد به پرداخت مابه التفاوت می باشد”! یعنی ممکن است در همین ۴۵ روز نیز مجدد قوانینی وضع شود که مشتری مجدد باید برای همین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که حال رسماً به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان خود را نزدیک کرده، مابه التفاوت نیز پرداخت کند.

اما خودروی دیگر مورد بحث، پژو ۲۰۷ دنده دستی با سقف شیشه ای است که در ماه گذشته، با قیمت ۲۱۶.۲۶۳.۰۹۱ تومان به صورت قطعی توسط ایران خودرو پیش فروش شد، حال قیمت جدید آن ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده که افزایشی نزدیک به ۳۳ میلیون تومانی را در همین یک ماه تجربه کرده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک جزو خودروهایی است که در این لیست کمترین میزان افزایش قیمت را تجربه کرد و قبلاً با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان پیش فروش می شد و در این بخشنامه، قیمت آن به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

و در آخر خودروی رانا پلاس است که در ماه گذشته، قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در مدل معمولی و ۱۹۳ میلیون تومان در مدل موتور TU5P را داشت و حال قیمت آن به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

 

خودرو قیمت مهر ۱۴۰۰ (تومان) قیمت آبان ۱۴۰۰ (تومان) میزان افزایش (حدود)
رانا پلاس ۱۹۳,۴۲۲,۷۰۰ ۲۰۸,۷۰۷,۸۰۰ ۷.۹ درصد
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۲۱۶,۲۶۳,۰۰۰ ۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵.۱ درصد
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۰,۰۸۹,۳۰۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱.۳ درصد
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۲۷,۱۲۲,۰۰۰ ۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰ ۴۴.۷ درصد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ