چطور پیج اینستا را قفل کنیم فارسی و انگلیسی

0

نحوه قفل کردن صفحه اینستاگرام در ایفون ، چگونه پیج اینستا را قفل کنیم فارسی ، چگونه قفل پیج اینستاگرام را باز کنیم ، نحوه قفل کردن صفحه اینستاگرام  انگلیسی ، قفل کردن صفحه اینستاگرام در اندروید ، چگونه پیج بیزینس را قفل کنیم ، علت قفل شدن پیج اینستاگرام ، فیلم اموزش قفل کردن صفحه اینستاگرام ، چگونه قفل پیج اینستاگرام را باز کنیم ، قفل کردن صفحه اینستاگرام ورژن جدید

با قفل (Private) کردن پیج اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

خیلی‌ها هستند که دوست ندارند مطالبشان در اینستاگرام را همه ببینند (حسابی در اینستاگرام که همه به آن دسترسی دارند، حساب عمومی یا public اینستاگرام است). شما هم ممکن است از این دسته باشید. یعنی عکس‌ها و ویدئو‌های شخصی داشته باشید و ترجیح می‌دهید فقط دوستان شما حق دیدن آن را داشته باشند. در این صورت لازم است پیج اینستاگرام خود را قفل کنید. به این ترتیب:

  • فقط دوستان (فالوورها) به حساب شما دسترسی دارند: بعد از خصوصی (private) شدن حساب اینستاگرام، فقط کسانی می‌توانند به پست‌های صفحه شما دسترسی داشته باشند که شما را دنبال می‌کنند (یعنی جزو فالوورهای شما هستند.)
  • هر کس بخواهد پست‌های شما را ببیند، باید درخواست دوستی بدهد: اگر هم فرد جدیدی بخواهد شما را دنبال کند و مطالب شما را مشاهده نماید، باید درخواست follow برای پیج شما ثبت کند. به این ترتیب از طریق نوتیفیکشن یک درخواست برای شما ارسال می‌شود و تنها بعد از تائید شماست که به اکانت دسترسی خواهد داشت. به این ترتیب مطمئن می‌شوید هیچ‌کس خارج از محدوده تائید شده شما به پست‌ها دسترسی نخواهد داشت.

معنی واژه private account در اینستاگرام

همانطور که احتمالاً فهمیده باشید، با پرایوت کردن حساب اینستاگرام، همچنان فالوورهای فعلی شما به آن دسترسی خواهند داشت. اما اگر نخواهید این افراد به حساب شما دسترسی داشته باشند چه؟ خیلی ساده می‌توانید آنها را بلاک کنید تا از دایره فالوورهای شما حذف شوند. (نکتۀ حرفه‌ای: با توجه به اینکه در حالت بلاک، آنها به کلی به شما دسترسی نخواهند داشت، می‌توانید بعد از اینکه آنها را بلاک کردید و از لیست فالوورهای شما حذف شدند، دوباره آنها را از حالت بلاک خارج کنید.)

اتفاق دیگری که با قفل کردن پیج اینستاگرام می‌افتد و باید در جریان آن باشید این است که شما از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف می‌شوید. مثلا فرض کنید که شما طبیعت گردی رفته‌اید و چندتا عکس جذاب و خوشگل با هشتگ #طبیعت_گردی پست کرده‌اید. اگر صفحه شما عمومی باشد و شخصی هشتگ #طبیعت_گردی را جست و جو کند، ممکن است که پست شما هم برای او نمایش داده بشود. ولی اگر پیج خودتان را قفل کنید دیگر در این جستجوها نمایش داده نمی‌شوید.

چگونه پیج اینستاگرام را قفل کنیم؟

حالا با چند قدم ساده و تصویری قفل کردن (یا همان پرایوت کردن) اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم. همانطور که گفتیم، یک دقیقه‌ای کار انجام خواهد شد. برای راحتی کار شما، این آموزش به همراه تصویر داده می‌شود. (این راهنما برای گوشی‌های اندرویدی و آیفونی هر دو کاربرد دارد.)

برنامه Instagram برای Android و iPhone:

  • روی یا عکس نمایه‌تان در گوشه پایین ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
  • در گوشه بالا، روی ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • در کنار حساب خصوصی برای خصوصی کردن حسابتان ضربه بزنید.

Instagram.com از یک کامپیوتر:

  • روی تصویر نمایه خود در بالا کلیک کنید، سپس روی تنظیمات کلیک کنید.
  • روی حریم خصوصی و امنیت کلیک کنید.
  • در زیر حریم خصوصی حساب، برای علامت‌گذاری کادر کنار حساب خصوصی کلیک کنید.

قفل کردن صفحه اینستاگرام ترفندهای مخفی اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ای Private چیست

مواردی که باید درباره حساب خصوصی به خاطر داشته باشید:

  • پست‌های خصوصی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، ممکن است بسته به تنظیمات حریم خصوصی‌تان برای آن شبکه‌ها برای عموم قابل مشاهده باشد. مثلاً، پستی که در Twitter به اشتراک می‌گذارید و در Instagram روی خصوصی تنظیم شده است، ممکن است برای افرادی که پست‌های Twitter شما را می‌بینند، قابل مشاهده باشند.
  • زمانی که حسابتان را خصوصی می‌کنید، افراد باید درخواست دنبال کردن برای شما ارسال کنند تا پست‌ها، فهرست دنبال‌کنندگان یا فهرست حساب‌هایی که دنبال می‌کنید را مشاهده کنند.
  • درخواست‌های دنبال کردن در فعالیت نشان داده می‌شود، جایی‌که می‌توانید این درخواست‌ها را تأیید کنید یا نادیده بگیرید.
  • اگر شخصی قبل از اینکه پست‌هایتان را روی خصوصی تنظیم کنید، شما را دنبال می‌کرده است و نمی‌خواهید پست‌هایتان را ببیند، می‌توانید او را مسدود کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ