عکس| آقای گل استقلال زننده اولین گل استقلال به پرسپولیس را نشناخت!

0

پایگاه خبری ساتین – در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال بسیاری از ساتینست‌های نسل جدید و قدیم برای اولین بار با یکدیگر رو در رو شدند.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، آرش برهانی آقای گل تاریخ باشگاه استقلال که در حال حاضر سرمربی تیم امید این باشگاه است در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال در حین رد شدن از لابلای میزها توسط یکی از قدیمی‌های استقلال به احمد منشی‌زاده معرفی شد.

آرش برهانی که احمد منشی زاده بازیکن دهه ۴۰ و ۵۰ باشگاه استقلال را نمی‌شناخت از این بابت عذرخواهی کرد و به منشی زاده گفت: «ببخشید که من شما را نمی‌شناختم. البته نامتان را شنیده بودم ولی هرگز شما را از نزدیک ندیده بودم. البته ممکن است چندین سال بعد جوانانی به استقلال بیایند و من هم به سن و سال شما برسم و این اتفاق برای من رخ دهد که بازیکن جوان‌تر باشگاه استقلال اصلا نداند آرش برهانی چه کسی بوده است».

احمد منشی زاده در پاسخ به این صحبت‌ها برای معرفی بهتر خودش به آرش برهانی گفت: «می‌دانستی که من اولین گل تاریخ باشگاه استقلال را به پرسپولیس زده‌ام؟». آرش برهانی باز هم در این باره اظهار بی اطلاعی کرد و هر دو خندیدند.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

عکس| آقای گل استقلال زننده اولین گل استقلال به پرسپولیس را نشناخت!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ