نمایش فوق العاده وینیسیوس مقابل آرژانتین؛ دهان تیته را بست

0

رئال مادرید نیوز: ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه سن خوان و میلیون ها هوادار در سرتاسر دنیا از دریبل تکنیکی و تماشایی وینیسیوس در مقابل ناهوئل مولینا در بازی آرژانتین و برزیل لذت بردند. در حقیقت ال کلاسیکوی آمریکای جنوبی گل نداشت اما نبوغ ستاره ۲۱ ساله برزیلی رئال مادرید باعث شد تا خیلی ها یاد تصمیم اولیه تیته در مورد خط زدنش بیافتند. در حقیقت اگر فیرمینو مصدوم نمی شد، وینی جایی در لیست تیم ملی برزیل نداشت.

وینیسیوس که با ۹ گل و هفت پاس گل شروع فصل درخشانی داشته در تیم ملی برزیل نیز در مقابل آرژانتین خوش درخشید.تیته در پایان بازی در تمجید از وینیسیوس گفت:” وینی را داریم که به خوبی در پست وینگر بازی می کند و به ما کمک می کند تا بتوانیم از فضاهای جناحین اضافه کنیم. این مدل هجومی باعث می شود تا حملات ما شکل مستقیم تری داشته باشد.”

وینی الببته در این بازی کل کل خاص خود را هم با اتلتیکویی ها دانست و به دی پل بازیکن آرژانتینی اتلتیکو گفت که زیاد حرف می زند.

وینی بدین ترتیب بهترین بازی خود را در تیم ملی برزیل داشت و به تیته و فوتبالدوستان برزیلین شان داد که در تیم ملی کشورش هم می تواند بدرخشد. وینی پس از این بازی امروز به مادرید برمی گردد و در روز پنجشنبه به تمرینات برمی گردد تا خود را به بازی یکشنبه مقابل گرانادا برساند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نمایش فوق العاده وینیسیوس مقابل آرژانتین؛ دهان تیته را بست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ