کد لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

0

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول ، روش لغو تمدید خودکار بسته ، قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول ، کد لغو بسته رزرو

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم

گاهی اوقات پیش می‌آید پس از پایان بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل، تمایلی به تمدید اینترنت همراه را نداریم و به دنبال روش های لغو تمدید خودکار اینترنت هستیم. باید دقت داشت که با تمدید خودکار اینترنت، ناخواسته هزینه زیادی از شما کسر خواهد شد.

استفاده از کد دستوری USSD

این روش شاید ساده‌ترین راه‌حل برای لغو تمدید بسته اینترنتی همراه اول باشد و به‌راحتی در هر گوشی همراهی امکان‌پذیر است. با استفاده از کد #۸*۱۰۰* می‌توانید دستور لغو تمدید خودکار را روی سیم‌کارت خود ایجاد کنید. پس از اعمال این کد دستوری، همراه اول پیامکی مبنی بر تأیید دستور لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی را برای شما ارسال خواهد کرد و در صورت دریافت این پیامک، با موفقیت از این کد دستوری استفاده کرده‌اید.

اگر این ترکیب کد دستوری برای شما پاسخگو نبود، ابتدا از کد #۱۰۰* و سپس در صورت باز شدن پنل دستور، از عدد ۸ استفاده کنید. این روش معمولا برای بعضی از گوشی‌ها جواب می‌دهد. همچنین استفاده از روش اول کاملا تست شده است.


تماس با شماره ۹۹۹۰

یکی دیگر از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌های ممکن برای حذف تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول، تماس با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ است. به وسیله تماس با این شماره می‌توانید به اپراتور پشتیبان همراه اول متصل شوید و از اپراتورها درخواست کنید که تمدید خودکار بسته اینترنتی را لغو کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ