کد لغو بسته رزرو اینترنت همراه اول

0

کد لغو بسته رزرو اینترنت همراه اول

کد حذف بسته رزرو اینترنت همراه اول ، کد لغو بسته های رزرو اینترنت همراه اول ، کد برای لغو رزرو بسته اینترنت همراه اول ، کد دستوری لغو رزرو بسته اینترنتی همراه اول ، رمز لغو بسته رزرو اینترنت همراه اول ، کد لغو بسته رزرو شده اینترنت همراه اول ، کد لغو بسته همراه اول ، بسته رزرو همراه اول ، چرا بسته اینترنت همراه اول لغو نمی شود

برای لغو بسته رزرو همراه اول می توانید از ۳ روش شماره گیری کد دستوری، استفاده از اپلیکیشن همراه من و تماس با شماره ۹۹۹۰ اقدام کنید.

لغو بسته رزرو همراه اول؛ تماس با شماره ۹۹۹۰

 

برای حذف بسته رزرو همراه اول خود می توانید با شماره گیری عدد ۹۹۹۰ و اتصال به اپراتور، درخواست خود را مطرح کنید. (با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید و پس از برقرار شدن تماس، شماره ۰ را برای اتصال به اپراتور شماره گیری کنید و از اپراتور بخواهید تا درخواست شما را ثبت کند)

کدهای دستوری همراه اول بسته رزرو همراه اول اینترنت همراه اول

کد لغو بسته رزرو همراه اول

 

شاید بتوان گفت راحت ترین روش برای لغو بسته تمدید خودکار اینترنت، استفاده از کد لغو بسته رزرو همراه اول است. برای این کار می توانید از سر شماره #۱۰۰* استفاده کنید. برای این کار می توانید به دو صورت عمل کنید:

  1. به صورت مستقیم کد #۸*۱۰۰* را شماره گیری کنید.
  2. ابتدا کد #۱۰۰* را شماره گیری کرده و سپس در مرحله بعد عدد ۸ را وارد کنید.

استفاده از اپلیکیشن همراه من

آخرین روش جهت لغو بسته رزرو همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است که نرم افزار رسمی همراه اول به حساب می آید. روش لغو بسته رزرو در این روش به این صورت است که باید به بخش بسته های فعال شماره خود بروید و از طریق این بخش نسبت به لغو بسته اینترنتی خود اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ