۷ تقابل لیگ برتری بدون برد؛ طلسم ادامه‌دار نساجی مقابل استقلال

0

پایگاه خبری ساتین- نساجی بعد از صعود به لیگ برتر نتوانسته هرگز مقابل استقلال به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، شاگردان ساکت الهامی در شرایطی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند، که در بازی خارج از خانه خود به جز هدف‌گذاری برای رسیدن به نیمه بالای جدول، به دنبال پایان دادن به یک طلسم ۴ ساله هم بودند و می‌خواستند اولین‌بار در مقابل استقلال با پیروزی از میدان خارج شوند.

از لیگ هجدهم که نساجی به لیگ برتر صعود کرده، قرمزپوشان قائمشهری در ۶ مسابقه مقابل استقلال به میدان رفته بودند که ماحصل آن ۴ پیروزی برای استقلال و ۲ تساوی بود و هیچگاه نساجی نتوانسته بود مقابل حریف نامدار خود در لیگ برتر جشن پیروزی بگیرد.

این دیدار فرصت خوبی برای پایان دادن به طلسم ۴ ساله بود اما شاگردان الهامی از معدود فرصت‌های گلزنی به دست آمده نتوانستند حداکثر استفاده را ببرند و در نهایت بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید تا شمار بازی‌های بدون برد نساجی مقابل استقلال به عدد ۷ برسد.

شاگردان الهامی امیدوارند در بازی برگشت این فصل در قائمشهر بتوانند سرانجام به طلسم دیرینه خود مقابل حریف نامدارشان پایان بدهند و استقلال را در ورزشگاه خانگی در دور برگشت لیگ بیست و یکم شکست بدهند تا بیش از پیش طلسم نبردن استقلال برای نساجی ادامه پیدا نکند.

نتیجه بازی نساجی مازندران ساکت الهامی کیست باشگاه نساجی مازندران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۷ تقابل لیگ برتری بدون برد؛ طلسم ادامه‌دار نساجی مقابل استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ