کروس-مودریچ، زوج شگفت انگیز و تمام نشدنی

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی قطعا از شرایط سه هافبک قدیمی و باتجربه تیمش خوشحال است. کاسمیرو، کروس و مودریچ با آمادگی بی نظیرشان خود را به کارلتو تکمیل کرده اند و همچون سالهای اخیر جایگاه خود را در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده اند.

در حقیقت هر چند که در سالهای اخیر دوران بازیکنانی نظیر ایسکو به پایان رسیده اما مثلث KCM همچنان پایدار و برقرار است و انگار سن کوچکترین تاثیری روی انها نگذاشته است. بازی مقابل گرانادا فرصت دیگری برای درخشش  این مثلث بود. کروس با دو پاس گلش در لوس کارمنس قفل بایز را برای رئال مادرید باز کرد که جدا از آن نقش موتور محرک رئال مادرید را در کل بازی داشت. مودریچ در سن ۳۶ سالگی طوری بازی می کند که انگار سن کوچکترین تاثیری رویش ندارد و اتفاقا او هم یک پاس گل طلایی به وینیسیوس داد. کاسمیرو نیز هر چند که از دو تای دیگر کمرنگ تر بود اما به مندی پاس گل داد.

قطعا خط هافبک رئال نیاز به جوان سازی دارد اما به نظر می رسد که آمادگی بالای زوج کروس و مودریچ به حدی است که آنچلوتی فعلا ریسک نیمکت نشین کرردنشان را به جان نمی خرد. کروس در مقابل گرانادا ۷۴ پاس داد که ۹۷.۴  درصد پاسهایش موفق بودند، ۴۴ تایش در زمین حریف بودند و دو تا به گل تبدیل شدند. تونی مصدومیتش در شروع فصل را کاملا فراموش کرده و سرحال تر از همیشه است. مودریچ نیز منتظر تمدید قراردادش است تا آخرین سال فوتبالش را در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی داشته باشد و در سال ۲۰۲۳ از فوتبال بازنشسته شود. لوکا در ۴۰۲ بازی در رئال مادرید ۲۸ گل زده و ۶۴ پاس گل داده و پنجمین خارجی تاریخ رئال از نظر تعداد بازی پس از بنزما، مارسلو، روبرتو کارلوس و رونالدو است. کروس نیز در ۳۲۸ بازی در رئال ۲۳ گل زده و ۸۰ پاس گل داده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کروس-مودریچ، زوج شگفت انگیز و تمام نشدنی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ