زیدان به این دلیل سرمربی پاریسن ژرمن نمی‌شود

0

ساتین –

پاری سن ژرمن با وجود ستاره‌های مهم و بزرگی که در نقل و انتقالات تابستانی اخیر به خدمت گرفت، در ارائه سطح مورد انتظار ناکام بوده است. در همین راستا ماه پیش Le10Sport گزارش داد که عملکرد مائوریسیو پوچتینو در میان مدیران پاری‌سن‌ژرمن زیر سوال رفته و دوباره نام زین الدین زیدان برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم مطرح شده است. این شایعه از دیروز نیز قوت گرفته به خصوص که گفته می شود پوچتینو قرار است راهی منچستریونایتد شود. حتی می گویند ستاره های پی اس جی منتظر ورود زیزو هستند.

سرمربی سابق رئال مادرید رویای بزرگ ناصر الخلیفی و لئوناردو محسوب می‌شود.

آاس در این رابطه گزارش داد که زیدان احتمالا به یک دلیل پیشنهاد پی اس جی را رد خواهد کرد. اسطوره رئال متولد شهر مارسی و از هواداران تیم فوتبال مارسی است و این را هرگز پنهان نکرده است. بسیاری از اعضای خانواده زیدان در مارسی ساکن هستند و به شدت نسبت به این تیم تعصب دارند تا جایی که حضور زیزو روی نیمکت پی اس جی ممکن است تبعات خانوادگی را در پی داشته باشد. مارسی و پی اس جی دو قطب مخالف در فوتبال فرانسه هستند و رقابت شان به مانند رئال و بارسلونا در اسپانیاست. دیدار این دو تیم نیز به “لو کلاسیک” مشهور است.

زیدان اخیرا در مصاحبه با لوپاریزین و در مورد اینکه ممکن است روزی سرمربی پی اس جی شود گفته بود:« من هوادار مارسی هستم. در دوران فوتبالم به دلایل متعدد هرگز نتوانستم برای مارسی بازی کنم. خیلی جوان بودم که شهر مارسی را ترک کردم ولی هر بار فرصت دست می داد، برمی گشتم و بازی های مارسی را در ورزشگاه تماشا می کردم. من تا زنده ام هوادار مارسی خواهم ماند.»

پاری سن ژرمن نیوز

زیدان به این دلیل سرمربی پاریسن ژرمن نمی‌شود

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ