کورتوا:«عدم حضور در لیست بهترین‌های فیفا؟ بعد از صحبت های اخیرم برایم عجیب نبود»

0

رئال مادرید نیوز : کورتوا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و شریف شرکت کرد.

بازی مقابل شریف:” می دانیم که بازی مشکلی داریم. حریف خوب دفاع می کند و خوب ضد حمله می زند. در بازی رفت این اتفاق رخ داد. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.”

کلین شیت:” در برخی بازیها از نظر دریافت گل بدشانس بودیم. در مقابل گرانادا روی برخورد توپ به مدافعان مقابل گل خوردیم. مقابل الچه نیز می توانستیم جلوی گل خوردن را بگیریم. در برخی بازیها در دقایق پایانی گل می خوریم اما به نظرم تیم غالب بازیها بودیم. من هم ترجیح می دادم با نتیجه چهار بر صفر برنده شویم اما همین که بتوانی با گلهای زیادی پیروز شوی، نشانه خوبی است.”

عدم حضور در میان نامزدهای جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا:” برای من جوایز تیمی مهمتر از جوایز فردی هستند. ترجیح می دهم به جایش امسال چمپیونزلیگ و لالیگا را ببرم. اتفاقی که برای جایزه فیفا افتاد برایم عجیب نیست چرا که یک ماه پیش صحبت هایی (علیه فیفا) داشتم. می دانم که چه ارزشی دارم و مورد حمایت بازیکنان و باشگاه هستم و همین مهم است.”

منظورت انتقادها از برنامه ریزی فیفا است؟” بیشتر از این در این باره صحبت نمی کنم. نظرم را گفتم. اما من تصمیم گیرنده نیستم. دروازه بان های بزرگی نامزد شدند.”

هازارد:” در هفته گذشته تمرین نکرد چرا که بیمار بود. مدتهاست که او را می شناسم. رویایش بازی در رئال بود و به همین خاطر حیف که شرایط آن طور که می خواستیم پیش نرفته اما انگیزه بالایی دارد. با شادی و خوشحالی سعی میک ند که به تیم کمک کند. وقتی در سالهای اخیر زیاد بازی نمی کنی شرایط مشکل است اما فکر می کنم که می تواند به بهترین سطحش برسد. هنوز می توانم خیلی به این تیم کمک کند. کیفیتش را فراموش نباید کرد. نباید به این سرعت از یاد ببریم که او چه بازیکنی بوده است. از بهترین های دنیاست. این کیفیت و استعداد آسان به دست نمی آید. نمی توانیم او را یک بازیکن عادی بدانیم چرا که این طور نیست.”

بازی برگشت مقابل شریف:” بازی مهمی است. بازی آسان وجود ندارد ، حتی اگر حریف خیلی کوچک باشد هم این طور نیست. قبل از بازی رفت می دانستیم که خوب دفاع می کنند و خوب ضد حمله می زنند. مشکل گلزنی داشتیم و یک گل عالی به ما زدند. باید از اولین دقیقه با جدیت برای بردن ظاهر شویم تا شانسی نداشته باشند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کورتوا:«عدم حضور در لیست بهترین‌های فیفا؟ بعد از صحبت های اخیرم برایم عجیب نبود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ